• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
  • Pinterest de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Comunicació i participació Aplicacions mòbils-app

Aplicacions mòbils-app

Epp! La ciutat com t'agrada

L’Ajuntament de Tarragona posa a disposició de la ciutadania dos canals nous de comunicació, via app i via web, que permeten d’una manera molt senzilla i ràpida enviar a l’Ajuntament avisos i incidències relatives a la via pública. L’usuari pot descriure l’avís, adjuntar una fotografia, geolocalitzar-la i enviar-la.

Agenda Cultural

Agenda oficial de tots els actes culturals que la ciutat de Tarragona ofereix dia a dia, amb el programa complet i actualitzat dels esdeveniments més destacats: temporades dels Teatres de Tarragona, Festival Internacional de Dixieland, Tarraco Viva, Concurs Internacional de Focs Artificials, Festival d’Estiu, Sant Magí, Santa Tecla, Concurs de Castells, Festival Internacional de Fotografia SCAN Tarragona, etc.

Empresa Municipal de Transports (EMT)

L'aplicació de l'Empresa Municipal de Transports Públics de Tarragona permet obtenir tota la informació sobre línies, horaris i tarifes del transport urbà, serveis especials, noticies i l'accés al servei d'atenció al client.

Concurs de Castells de Tarragona

A través d'aquesta aplicació trobareu tota la informació del Concurs de Castells: taula de puntuacions, normativa, rànquing, colles participants, etc.
Amb la calculadora castellera podreu saber exactament quants punts sumen les vostres actuacions. I el cap de setmana del Concurs podreu consultar en directe la classificació.

El Concurs de Castells de Tarragona reuneix bianualment les millors colles del món casteller.

​ ​

​ ​​ ​

Apps per aparcar a Tarragona

A través d'aquestes aplicacions podreu gestionar el vostre estacionament des de qualsevol aparell.

Imageen

És una aplicació de realitat augmentada que permet al visitant de Tarragona i Costa Daurada una immersió "in situ" a l'antiga Tàrraco a través del dispositiu mòbil. Amb l'app és possible veure els monuments o espais que s'estan físicament visitant i submergir-se en una simulació de l'ambient de l'època en tota la seva esplendor.

​ ​

Tarragona accesible

Amb aquesta aplicació s'ha fet un pas endavant per interpretar les rutes històriques. Està dirigida a persones amb discapacitat auditiva o visual i ofereix 4 rutes temàtiques pels punts d'interès de la ciutat que també són accesibles per a persones amb mobilitat reduïda.

Segell Infoparticipa 2014 Tarragona 2018 Tarragona Patrimoni Mundial