• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
  • Pinterest de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Comunicació i participació Aplicacions mòbils-app App TGNAgenda

App TGNAgenda

Tarragona vibra... Descarrega't la nova app i comprova-ho!

L’Ajuntament de Tarragona reuneix en aquesta nova aplicació per a iOs i Android tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. Amb un cercador que permet combinar diversos filtres, aquesta agenda t’informarà, entre altres, dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport. Podràs personalitzar-la al teu gust marcant-ne els teus actes preferits i rebre notificacions seleccionant els temes que més t’interessen. Accediràs en un sol pas a les programacions dels cicles més rellevants, com Carnaval, el Festival Dixieland, Setmana Santa, Tarraco Viva, el Concurs de Focs Artificials, Sant Magí, Santa Tecla, Tarragona Història Viva, les temporades dels Teatres de Tarragona i dels Centres Cívics, Nadal, etc.

Amb més de 3.000 activitats durant l’any..., segur que hi trobes la teva!

> Si tens un dispositiu Android,
descarrega-te-la aquí!

> Si tens un dispositiu iOs,
descarregar-te-la aquí!