• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
  • Pinterest de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Comunicació i participació Aplicacions mòbils-app

Aplicacions mòbils-app

APP de Tarragona

Santa Tecla 17

Viu360.cat i l’Ajuntament de Tarragona posen a la vostra disposició de manera gratuïta l’app Santa Tecla 17 per a iOS i Android, que us ofereix el programa oficial de les festes de 2017 permanentment actualitzat. A més, hi trobareu imatges en 360° dels millors llocs i moments!

Epp! La ciutat com t'agrada

L’Ajuntament de Tarragona posa a disposició de la ciutadania dos canals nous de comunicació, via app i via web, que permeten d’una manera molt senzilla i ràpida enviar a l’Ajuntament avisos i incidències relatives a la via pública. L’usuari pot descriure l’avís, adjuntar una fotografia, geolocalitzar-la i enviar-la.

Empresa Municipal de Transports (EMT)

L'aplicació de l'Empresa Municipal de Transports Públics de Tarragona permet obtenir tota la informació sobre línies, horaris i tarifes del transport urbà, serveis especials, noticies i l'accés al servei d'atenció al client.

Concurs de Castells de Tarragona

A través d'aquesta aplicació trobareu tota la informació del Concurs de Castells: taula de puntuacions, normativa, rànquing, colles participants, etc.
Amb la calculadora castellera podreu saber exactament quants punts sumen les vostres actuacions. I el cap de setmana del Concurs podreu consultar en directe la classificació.

El Concurs de Castells de Tarragona reuneix bianualment les millors colles del món casteller.

​ ​

​ ​​ ​

Apps per aparcar a Tarragona

A través d'aquestes aplicacions podreu gestionar el vostre estacionament des de qualsevol aparell.

Imageen

És una aplicació de realitat augmentada que permet al visitant de Tarragona i Costa Daurada una immersió "in situ" a l'antiga Tàrraco a través del dispositiu mòbil. Amb l'app és possible veure els monuments o espais que s'estan físicament visitant i submergir-se en una simulació de l'ambient de l'època en tota la seva esplendor.

​ ​

Tarragona accesible

Amb aquesta aplicació s'ha fet un pas endavant per interpretar les rutes històriques. Està dirigida a persones amb discapacitat auditiva o visual i ofereix 4 rutes temàtiques pels punts d'interès de la ciutat que també són accesibles per a persones amb mobilitat reduïda.

Segell Infoparticipa 2014 Tarragona 2018 Tarragona Patrimoni Mundial