• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
  • Pinterest de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern Notícies 2017 El Consell Plenari aprova la relació de llocs de treball de l'Ajuntament de Tarragona

09/10/2017

La relació de llocs de treball és un instrument tècnic d'ordenació i planificació del personal, que permet la identificació de cada lloc, la seva classificació professional; indica els sistemes d'accés i provisió i detalla les retribucions complementàries. Així mateix, estableix els requisits necessaris per a desenvolupar cada lloc de treball dins de l'organització i la seva dependència orgànica.

"Al llarg dels anys 2015 i 2016 s'ha realitzat un procés d'elaboració de les fitxes de descripció de funcions dels llocs de treball, recollint les aportacions del personal i de les persones responsables dels diferents serveis. Posteriorment, s'han realitzat els treballs tècnics per completar l'actual catàleg de llocs de treball. De tot aquest procés de treball en resulta una proposta de relació de llocs de treball que serà la que es debatrà al Consell Plenari", explica la consellera de Recursos Humans, Ivana Martínez.

Per acabar de complir els compromisos resta la valoració dels llocs de treball, que és la darrera etapa de tot aquest procés.

arxivat sota: ,

Segell Infoparticipa 2014 Tarragona 2018 Tarragona Patrimoni Mundial