• Canals RSS de l'Ajuntament de Tarragona
  • Flickr de l'Ajuntament de Tarragona
  • Pinterest de l'Ajuntament de Tarragona

Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern Notícies 2017 L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu condol per la mort avui del conseller Albert Abelló

L'Ajuntament de Tarragona expressa el seu condol per la mort avui del conseller Albert Abelló Albert Abelló, portaveu de PDECAT a l'Ajuntament de Tarragona
S’han decretat dos dies de dol oficial a la ciutat
20/12/2017

L’Ajuntament de Tarragona lamenta i expressa el seu més sentit condol per la sobtada mort del conseller municipal i portaveu del PDeCAT a l’Ajuntament de Tarragona, Joan Albert Abelló Hierro, i vol acompanyar en aquests moments difícils la família, els seus amics i companys de consistori i partit.

L'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha decretat que demà dijous, 21, i divendres, 22 de desembre siguin considerats dies de dol oficial al municipi. Per aquest motiu, durant aquests dos dies, la bandera de la ciutat onejarà a mig pal a tots els edificis municipals i se suspendran tots els actes oficials organitzats per l'Ajuntament i totes les expressions festives i de celebració.

En una sessió extraordinària de la Junta de Portaveus celebrada aquesta tarda, s’ha acordat que la sessió del plenari municipal prevista per aquest divendres, 22 de desembre, s’ajorni fins al dia 28 d’aquest mes.

L’alcalde Ballesteros ha expressat: “Avui tots els tarragonins i tarragonines sentim un immens dolor. Ha perdut la vida un bon amic, un bon company i un bon tarragoní i per aquest motiu vull transmetre el meu condol, en nom de tot l’Ajuntament, a la família, els amics i els companys de partit. Abelló era una persona positiva, amb una gran bonhomia i moltes ganes per tirar endavant projectes de ciutat”.

Abelló, qui ha perdut la vida aquest migdia, va ser escollit regidor de l’Ajuntament després de les eleccions municipals de maig de 2015. Durant aquest temps ha exercit de portaveu del grup municipal del PDeCAT.

arxivat sota:

Segell Infoparticipa 2014 Tarragona 2018 Tarragona Patrimoni Mundial