Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2017 El Consell Plenari es reunirà dijous 28 de desembre

El Consell Plenari es reunirà dijous 28 de desembre

La sessió ordinària començarà a les 9.40 h
El Consell Plenari es reunirà dijous 28 de desembre Plenari de l'Ajuntament de Tarragona. Desembre de 2015. Foto: Mireia Solé.
27/12/2017

La Junta de Portaveus celebrada el 20 de desembre de 2017, va acordar ajornar el Consell Plenari del dia 22 de desembre de 2017 i que aquest es convoqués per al proper 28 de desembre a les 9.40 h, amb el mateix ordre del dia que ja es pot consultar en aquest enllaç a la seu electrònica .

Podeu seguir el plenari en directe a Tarragona Ràdio (96.7 FM) i per Internet en aquest enllaç. També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn.

Entre els diversos punts de l'ordre del dia figura l'aprovació del Pressupost General de l’Ajuntament de Tarragona per a l’exercici 2018.