L’obra segueix les peripècies d’en Lluquet i en Rovelló, dos pastors trapelles i ingenus, que viuran aventures inesperades camí de Betlem. Entre trobades amb dimonis esbojarrats i àngels protectors, la seva ruta estarà plena de situacions còmiques, moments tendres i instants de màgia nadalenca. El relat combina la lluita entre el bé i el mal amb escenes populars i entranyables, fent riure i emocionar petits i grans.
Us convidem a gaudir d’un espectacle de casa nostra que, des de fa més de setanta anys, manté viva la tradició. Amb autenticitat, passió i la il·lusió de sempre: la companyia de sempre, al mateix lloc de sempre, amb Els Pastorets de sempre.
Edat: tots els públics
Durada: 120 min
Les 24 h a la pàgina web entrades.tarragona.cat
A les taquilles del Teatre Tarragona (Rambla Nova, 11): de dimarts a dijous, d’11 a 13 h; divendres, d’11 a 13 h i de 17 a 19 h.