Quartet de jazz
Guillermo Revuelta (1997) és un jove trombonista de jazz. Ha participat en diferents festivals de jazz i ha compartit escenari amb músics com Richard Bona, Jeff Ballard, Michael League, entre altres.
Elementary Building Blocks neix del punt de trobada entre la música i les matemàtiques. És el resultat de diversos experiments lúdics entre tots dos mons, com a protagonista especial la musicalitat dels nombres primers. A través dels diversos temes, s'explora l'abast i la química de la música nascuda en la matemàtica elemental.
Al directe s'explora al màxim la interacció musical, ja que, després d'estar investigant llarg temps, s'arriba a la conclusió que aquest és el factor diferencial que acaba fent que l'espectador gaudi plenament de l'experiència en viu. L'energia resultant és inimitable, fa que cada concert sigui únic.
Fitxa artística
- Trombó i composició: Guillermo Revuelta
- Guitarra: Héctor Jaca
- Contrabaix: Pablo García
- Bateria: Pau Planas
Hi haurà barra amb preus populars i solidaris amb l’entitat.
Places limitades. Reservat el dret d'admissió.
- Obertura de portes: 18.30 h
- Hora d'inici: Diumenge, 25 d'octubre, a les 19 h
- Normativa d'accés: Els menors de 18 anys han d'anar acompanyats del pare, la mare o el tutor legal durant tot l’esdeveniment a la Capsa de Música.
- Aforament: És molt limitat i excepcionalment amb mínimes taules i cadires i sense servei de taula.
Més informació sobre aquest esdeveniment…