Presentació amb l’autor Andreu Carranza
La novel·la guanyadora del 36è Premi Ciutat de Tarragona de novel·la Pin i Soler, publicada amb el títol En una gota l'oceà, es presentarà el 15 d'octubre de 2026 al Centre Cultural Antic Ajuntament.
L'autor, Andreu Carranza, protagonitzarà una proposta en dues sessions: una primera trobada de presentació de l'obra i una segona per comentar-la amb els lectors després de la lectura.
- Dijous, 15 d'octubre, a les 19 h, al Centre Cultural Antic Ajuntament. Presentació d'En una gota l'oceà, d'Andreu Carranza, 36è Premi Ciutat de Tarragona de Novel·la Pin i Soler.
- Divendres, 27 de novembre, a les 19 h, al Centre Cultural Antic Ajuntament. Conversa amb l'autor sobre la novel·la després de la lectura.
Més informació sobre aquest esdeveniment…
Què
Lletres
Quan
15/10/2026
19:00
to
20:00
Programació
Tardor Literària
Localització
Preu
Gratuït amb aforament limitat
Organitzat per
La Casa de les Lletres