Refugi Sonor | >>backdoormen + Ivory: Paradise Carrousel
La vida gira com un carrusel: ens diverteix, ens mareja i, de vegades, durant un instant, el que és fugaç esdevé paradisíac. Els Backdoormen tornen en un concert únic per celebrar els vint-i-cinc anys de la banda i els vint anys d’Èxit, el seu únic disc d’estudi. Inventors del rock-effort ―rock fet amb esforç― i practicants de la improvisació plantejada, són un dels projectes més lliures i imprevisibles de l’escena tarragonina.
Paradise Carrousel no és un concert de reunió. És una celebració. I a aquesta celebració s’hi sumarà Ivory, un dels power-trios més destacats del Camp de Tarragona. Formats l’any 2010, recuperen l’essència del blues-rock i el hard-rock dels anys setanta amb influències de Jimi Hendrix, Led Zeppelin, Cream, The Doors o John Mayall, reinterpretades amb una gran personalitat i una sòlida trajectòria en directe. Coincidint amb els seus quinze anys de trajectòria, s’uneixen a aquesta nit tan especial per celebrar plegats la vigència del rock fet des del territori.
Fitxa artística Backdoormen
- Veu principal, saxo soprano, harmònica i guitarres: Roger Conesa
- Guitarres, baix i veus: Josep Xèster Cester i Òscar Loco Noguera
- Guitarres, baix, saxo tenor, flauta travessera i veus: Pep Espasa
- Durada: 75 min
Fitxa artística Ivory
- Guitarra i veu: Albert Poll
- Baix: Joel Calvo
- Bateria: Joan Torné
- Durada: 60 min
- Les 24 h a la pàgina web entrades.tarragona.cat
- A les taquilles del Teatre Tarragona:
- De dimarts a dijous, d’11 a 13 h
- Divendres, d’11 a 13 h i de 17 a 19 h
Refugi Sonor | Freedom First - Live from Death Row
Amb Albert Marquès, piano, i Keith LaMar, poeta
Refugi Sonor
Freedom First uneix el pianista català Albert Marquès, resident a Brooklyn, amb l’escriptor, activista i poeta Keith LaMar, empresonat des de fa trenta anys en règim d’aïllament al corredor de la mort d’Ohio i amb execució prevista per al gener del 2030.
Des del 2020, LaMar recita en directe per telèfon des de la presó, i fusiona la seva poesia amb el jazz contemporani d’un grup internacional. Live from Death Row (2025) és el primer disc en directe gravat per un artista des del corredor de la mort.
A Mas d’Enric, el projecte actuarà per primera vegada dins d’un centre penitenciari en exclusiva pels interns del centre.
Fitxa artística
- Integrants: Albert Marquès, Keith LaMar
- Producció: Say It Loud
- Durada: 70 min
Refugi sonor fest
Gilda
Gilda, alter ego de Milos Llurba, transforma la pista amb sessions instintives de techno, electro i tech house. Una selecció personal, refinada i salvatge, pensada per ballar sense etiquetes.
- DJ i productor: Gilda
Gargot - b1n0
b1n0 presenta Gargot, electrònica experimental nascuda de la improvisació. Un directe audiovisual amb Meritxell Neddermann en què llums, làsers i visuals transformen la música en traços vius.
- Live: Emili Bosch, Malcus Codolà, Meritxell Neddermann
- Visuals: Eduard Frigola
Cervatana
Cervatana presenta el seu debut homònim, un viatge entre electrònica fosca, rock experimental i narrativa distòpica. Un cicle de tensió, textures mutants i kraut-rock que esclata a la pista.
- Veu i baix: Miguelito García, Derby Motoreta’s Burrito Kachimba
- Sintetitzadors, guitarra i veus: Fran Sánchez, Fran el Punky
- Sintetitzadors i teclats: José Ugía
Rafush
Rafush transforma la pista en relat i resistència. Des de Berlín, fusiona percussió, afrofuturisme, bass i electrònica experimental en sessions magnètiques, lliures i carregades d’intenció.
15/11/2026 a 00:00
- Les 24 h a la pàgina web entrades.tarragona.cat
- A les taquilles del Teatre Tarragona:
- De dimarts a dijous, d’11 a 13 h
- Divendres, d’11 a 13 h i de 17 a 19 h