Crida per recopilar vídeos per a la realització d'un documental sobre les festes de Santa Tecla

Santa Tecla Tarragona

L’Ajuntament de Tarragona està preparant un documental sobre les festes de Santa Tecla durant el segle XX. Per aquest motiu, fa una crida ciutadana a les persones, establiments i entitats que tingui filmacions audiovisuals sobre les festes de Santa Tecla.

Crida per recopilar vídeos per a la realització d'un documental sobre les festes de Santa Tecla

L’Ajuntament de Tarragona està preparant un documental sobre les festes de Santa Tecla durant el segle XX. Per aquest motiu, fa una crida ciutadana a les persones, establiments i entitats que tingui filmacions audiovisuals sobre les festes de Santa Tecla.

Per a participar-hi, cal emplenar, com a primer pas, el formulari següent. El període d’inscripció al formulari finalitzarà el 31-12-2021. Un cop tancat el termini, les persones responsables del documental en faran una selecció de les propostes de vídeo presentades i es posaran en contacte amb les persones interessades durant el mes de gener de 2022 per tal de visualitzar-les.

Es valorarà especialment que continguin actuacions del Seguici des de l’any 1979 fins a l’any 2000, i que siguin inèdites.

L’Ajuntament no garanteix que totes les propostes presentades siguin seleccionades. Per a qualsevol dubte, es pot contactar per correu electrònic a través de santatecla700@tarragona.cat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

En compliment del que estableixen la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre sobre protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i el Reial Decret que aprova el Reglament de desenvolupament de la LOPD de caràcter personal, us informem que les vostres dades personals recollides per mitjà d’aquest formulari electrònic seran tractades i quedaran incorporades als fitxers de l'Ajuntament de Tarragona amb l'única finalitat de fer l'audiovisual sobre Santa Tecla.

square_img
18/06/2025

La Terrasseta celebra catorze edicions sent 'Petita per convicció'

De l’11 al 14 de setembre el festival  proposa una programació diversa i compromesa amb 15 propostes musicals i de circ al parc Saavedra

Vegeu-ne més
square_img
10/06/2025

Dimecres es posen a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'El fil invisible'

L'obra es podrà veure en el marc de les festes de Santa Tecla el diumenge 21 de setembre en dues sessions al Teatre Tarragona

Vegeu-ne més
square_img
26/09/2024

Devolucions de la polsera moneder de Santa Tecla

Fins al 6 d'octubre ja es poden demanar les devolucions del saldo no gastat

Vegeu-ne més
square_img
25/09/2024

Tarragona es bolca amb Santa Tecla amb una participació massiva a tots els actes

El dispositiu especial de seguretat ha funcionat i les festes s’han desenvolupat sense incidents rellevants

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!