Ahir es van fer públics els guanyadors de #QuelaTeclaTacompanyi

Santa Tecla Tarragona

La campanya ha tingut un abast de 82.000 persones a Facebook

22/09/2016


La campanya #QuelaTeclaTacompanyi ha tingut una gran acceptació a les xarxes socials fins ara, que continua aquests dies amb els consells de la Mestra Cucafera. Al Concurs per a aspirants a mestres teclers s’hi han presentat un total de 55 reptes i la campanya ha tingut un abast de 82.000 persones a Facebook (amb 3.700 interaccions i 274 comparticions). Pel que fa al vídeo promocional sobre els Consells per no caure al costat fosc de la mestra Cucafera, fins al dia d’avui ja ha tingut més de 28.500 reproduccions i un abast de 47.000 persones.

I pel que fa als autèntics teclers d’enguany, ahir a la tarda, en acabar l’acte del Cafè, copa i puro a la plaça del Rei de Tarragona, va tenir lloc el lliurament de premis del Concurs per a aspirants a mestres teclers, inclòs en la campanya #QuelaTeclaTacompanyi. El concurs demanava, des del passat 5 de setembre, que els participants acomplissin una sèrie de reptes i que els fessin públics a les xarxes socials, per tal de poder participar en el sorteig de 3 lots de mestre tecler i d’un premi especial, en el cas de superar un mínim de les 4 fases proposades.

Els 3 lots de mestre tecler estaven formats pels premis següents:

  • Premi Òptiques Teixidó: unes ulleres de sol exclusives d’aquestes òptiques.
  • Premi Tarragona 2017: un lot de marxandatge dels Jocs Mediterranis
  • Premi Centres Cívics: inscripció gratuïta a 4 dels cursos formatius i de lleure que organitzen els Centres Cívics de Tarragona al llarg de l’any 2017
  • Premi EMT: 2 targetes de 20/90 per gaudir, gratuïtament, de 20 viatges amb bus en 90 dies a comptar a partir de la primera validació
  • Una samarreta exclusiva #QuelaTeclaTacompanyi (edició limitada)

I els guanyadors d’aquests premis van ser Natalia Segura, Sergio Ganado i Judith Mínguez.

El premi especial del mestre tecler estava format pels premis següents:

  • Premi Òptiques Teixidó: un telescopi Reflector Newton 130
  • Premi Tarragona 2017: un passi per a 2 persones a les piscines i gimnasos municipals durant tot un any
  • Premi EMT: 2 targetes de 50/45 per gaudir, gratuïtament, de 50 viatges amb bus en 45 dies a comptar a partir de la primera validació
  • Una samarreta exclusiva #QuelaTeclaTacompanyi (edició limitada)

I el guanyador d’aquest premi especial de mestre tecler va ser per Joan Ruiz.

D’altra banda, ahir també va tenir lloc la segona edició del Concurs Estén la teva samarreta, que enguany ha rebut 12 samarretes festives participants. Els dos premis per votació popular se’ls van endur Jordi Vidal i Vicky Rojas, mentre que el premi del jurat (format per Òscar Vives, Francisco Montoya, Viki Tomàs i Cristina Alabareda) va ser per Ana Altadill.

square_img
04/08/2025

Parc Central dona suport, un any més, a Santa Tecla

El centre comercial ha renovat el conveni de col·laboració amb l'Ajuntament de Tarragona

Vegeu-ne més
square_img
30/07/2025

BBVA renova la col·laboració amb l'Ajuntament de Tarragona

És el desè any que dona suport a les Festes de Santa Tecla i aposta un any més també per l'SCAN

Vegeu-ne més
square_img
29/07/2025

Yzaguirre referma el seu compromís amb les festes de Tarragona

L'empresa dona suport a les festes de Sant Magí, Santa Tecla i Carnaval

Vegeu-ne més
square_img
25/07/2025

Alèxia Pascual i Mariona Escoda actuaran per Santa Tecla amb la TGN Big Band

La Banda oferirà el concert ‘ElectroBUMT’ i la Banda Fòrum Tgn un revival de ‘les dècades prodigioses’

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!