El Tarracus participa a Santa Tecla amb un concurs de selfies a les xarxes socials

Santa Tecla Tarragona

Compartirà presència en alguns actes festius amb l’equip de voluntaris dels Jocs, que col·laboren amb les festes de la ciutat

14/09/2016

El Tarracus, la mascota dels XVIII Jocs Mediterranis Tarragona 2017, també viurà les festes de Santa Tecla. A partir del dijous dia 15 de setembre, el Tarracus viurà la festa major de Tarragona com un tarragoní més i participarà en diferents actes de les festes. Per aquest motiu, Tarragona 2017 posa en marxa el concurs de selfiesBusca el Tarracus per Santa Tecla” que permetrà aconseguir una entrada doble per assistir a la cerimònia d’inauguració dels Jocs el 30 de juny del 2017. Per participar al concurs tan sols és necessari publicar un selfie amb el Tarracus a les xarxes socials amb l’etiqueta #TarracusaStaTecla. Entre totes les imatges rebudes es farà un sorteig que determinarà el nom del guanyador/a del concurs, que es farà públic el dia 27 de setembre de 2016.

La mascota de Tarragona 2017 participarà en diverses activitats diferents de les festes, donant la possibilitat a tots els tarragonins de trobar-lo, compartir una foto amb ell a les xarxes i entrar al concurs per aconseguir una entrada doble per a la inauguració dels Jocs.

Participació voluntaris 2017

L’equip de voluntaris dels Jocs Mediterranis també col·laborarà amb les festes de Santa Tecla i ho farà en més d’una desena d’actes de la festa major. Fins a 50 persones prestaran la seva ajuda i col·laboració a la organització per tal de garantir l’èxit de les festes. Els voluntaris de Tarragona 2017 informaran als ciutadans de l’actualitat dels Jocs Mediterranis i donaran suport en actes tan destacats com la Santa Tecla petita, la Baixadeta, la cercavila, l’anada a ofici i l’anada a professó o els pilars caminant. També duran a terme accions de promoció i difusió dels Jocs.

 

square_img
22/07/2026

Obert el termini per presentar propostes de productes per als Mercats Festius de Santa Tecla

Va dirigit a entitats, empreses, cooperatives, fundacions, associacions i professionals amb elements vinculats a la festa major

Vegeu-ne més
square_img
07/07/2026

Yzaguirre dona suport a les festes de Tarragona un any mes

L'empresa dona suport a les festes de Sant Magí, Santa Tecla i Carnaval

Vegeu-ne més
square_img
02/07/2026

Santa Tecla estrena un nou podcast històric de la mà de BBVA

BBVA i l’Ajuntament de Tarragona han renovat el seu acord de col·laboració

Vegeu-ne més
square_img
25/11/2025

L’acte institucional, una oportunitat oberta a tothom per acomiadar Tarraco 25

La Festa del Patrimoni omplirà els jardins i el passeig arqueològic d’història, música i festa

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!