Els gegantons Negritos protagonitzen la imatge gràfica de Santa Tecla d’enguany, que s'ha presentat públicament aquest dimarts a la Casa de la Festa. La imatge escollida aquest 2010 ha anat a càrrec de Fabián Aldino, que ha plasmat els gegantons negritos, sense rostre, en dos cartells diferenciats. En total s’havien presentat 32 propostes.
Els Negritos també seran protagonistes dels elements oficials de marxandatge de les festes, com la samarreta, el mocador i la bossa.
Edita: La Moixiganga
Exemplars editats: 2.000
Preu: 5 €
A la venda als cellers de Tarragona: començaments de setembre.
A la venda a l’estand de les festes de Santa Tecla – Rambla Nova (tram Adrià-Balcó) a partir de l’11 de setembre.
Edita: Colla de Diables Voramar del Serrallo i Víbria de Tarragona
Exemplars editats: 1500
Preu: 5 €
A la venda a partir del 10 d’agost a:
A la venda a l’estand de Festes de Santa Tecla – Rambla Nova (tram Adrià- Balcó) a partir de l’11 de setembre.
Aquesta dimecres s'ha celebrat l'acte principal que dona el tret de sortida a la celebració
Vegeu-ne mésEl resultat s’exhibirà a el dia 20 d’agost durant el Vermut Populart de Dames i Vells en el marc de Santa Tecla 700
Vegeu-ne mésTindrà lloc del 14 al 21 de setembre al Parc Saavedra de Tarragona
Vegeu-ne mésRicomà: “La BUMT és ja un element imprescindible de la nostra festa”
Vegeu-ne més