Festa per a Tothom arriba a la seva 24a edició

Santa Tecla Tarragona

El Balcó del Mediterrani acull l’acte central el dissabte 13 a les 13 h

10/09/2014

Festa Per a Tothom celebra aquest any la 24a edició de la seva presència a les festes de Santa Tecla. El programa, impulsat des de Polítiques d’Igualtat amb el patrocini de Dow Chemical, té com a principal objectiu contribuir a la visualització de la discapacitat i facilitar la participació dels diferents col·lectius de la ciutat en la festa. El tinent d’alcalde de Serveis a la Persona, Javier Villamayor, explica que “Santa Tecla és un element aglutinador de diverses sensibilitats i un motiu de convivència social; per això volem garantir una presència festiva a tothom”.

Un equip de persones que adopta el format de penya festiva i que compta amb transport adaptat, servei d’interpretació de llengua de signes i facilitats d’accessibilitat als llocs festius, promouen la participació en un seguit d’actes festius (processó, castell de focs, concurs nacional de sardanes, macroconcert dels Pets, etc.) i se’n protagonitzen d’altres, com ara:

  • La recepció de participants que el consistori oferirà al Balcó del Mediterrani dissabte 13, a les 13 h.
  • El dinar de germanor que aglutinarà uns 250 comensals i que comptarà amb l’actuació, entre altres, del dj reusenc amb paràlisi cerebral Adrià Abadia.
  • L’obertura de portes als participants de la Residència de Persones amb Discapacitat Física de Sant Salvador.


Aquest any, com a novetat, la ciutat acull un grup visitant, els membres del servei d’atenció diürna de la Fundació Pere Mitjans de la ciutat de Barcelona que, acompanyats per l’equip de Festa per a Tothom, podran gaudir de Santa Tecla 2014.

Per gentilesa de l’ONCE, el programa de festes està transcrit al sistema braille, disponible a l’estand de Festes a la Rambla Nova i a la seu de l’ONCE, Rambla Vella, 10. Així mateix, el web de les Festes incorpora els paràmetres d’accessibilitat.

square_img
10/06/2025

Dimecres es posen a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'El fil invisible'

L'obra es podrà veure en el marc de les festes de Santa Tecla el diumenge 21 de setembre en dues sessions al Teatre Tarragona

Vegeu-ne més
square_img
26/09/2024

Devolucions de la polsera moneder de Santa Tecla

Fins al 6 d'octubre ja es poden demanar les devolucions del saldo no gastat

Vegeu-ne més
square_img
25/09/2024

Tarragona es bolca amb Santa Tecla amb una participació massiva a tots els actes

El dispositiu especial de seguretat ha funcionat i les festes s’han desenvolupat sense incidents rellevants

Vegeu-ne més
square_img
22/09/2024

Aquest dissabte ha tingut lloc el tradicional dinar de Tecles

L'alcalde ha compartit dinar amb 13 noies i dones anomenades com la patrona de Tarragona

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!