L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha presentat avui, acompanyat dels responsables de Vermut Yzaguirre, Gregori Luengo i Carme Salla, l’ampolla commemorativa feta amb motiu de Santa Tecla 2016, una proposta que es presenta per segon any consecutiu. Aquesta iniciativa es repeteix enguany després de l’èxit obtingut l’any passat i preveu l’edició de 2.500 ampolles amb l’etiqueta especial del cartell d’enguany de les festes, el Nano Capità.
Des d’Yzaguirre han destacat “l’especial vinculació amb el mercat local de Tarragona, és important i per això volem fer anualment un homenatge a les festes tarragonines, en plena temporada de la verema i en una de les seves vessants més lúdiques i conegudes, com és la de les diferents begudes tradicionals relacionades”.
Així mateix l’alcalde ha posat de manifest l’important gest d’aquesta empresa del territori “per col·laborar amb la Festa i fer del seu producte un element més de col·leccionisme i d’obsequi per a les millors ocasions”.
L’ampolla ja es podrà adquirir al llarg d’aquesta setmana als establiments habituals.
Aquesta dimecres s'ha celebrat l'acte principal que dona el tret de sortida a la celebració
Vegeu-ne mésEl resultat s’exhibirà a el dia 20 d’agost durant el Vermut Populart de Dames i Vells en el marc de Santa Tecla 700
Vegeu-ne mésTindrà lloc del 14 al 21 de setembre al Parc Saavedra de Tarragona
Vegeu-ne mésRicomà: “La BUMT és ja un element imprescindible de la nostra festa”
Vegeu-ne més