Les ampolles de Chartreuse incorporen un logotip per celebrar els 20 anys de la filial catalana

Santa Tecla Tarragona

Es tracta d'una sèrie limitada de 5.000 ampolles amb motiu de Santa Tecla adreçada especialment als col·leccionistes

13/09/2011

Chartreuse ha elaborat un any més una edició especial del seu licor amb motiu de Santa Tecla. En concret es tracta d''un total de 5.000 ampolles que lluiran l'eslògan "20 anys més amb Tarragona" a l'etiqueta, a més del cartell de les Festes al dors.

D'aquesta manera es vol recordar el 20è aniversari de la creació de la filial de Chartreuse a Catalunya, que va obrir portes a Barcelona només dos anys després que els monjos cartoixans tanquessin definitivament la destil·leria que tenien a Tarragona.

D'aquestes ampolles, 1.000 seran de Chartreusse verd, de 55º, i 4.000 més seran de Chartreusse groc, de 43º. Aquesta edició es diferencia del licor tradicional, de 40º de gradació, evocant d'aquesta manera el Chartreusse que durant molts anys s'elaborava a l'antiga fàbrica de la plaça dels Infants.

Cada ampolla serà protegida per un modern estoig amb forma de bosseta que té ús de glaçonera.

El barrilet de Santa Tecla

Enguany també s'ha elaborat una nova edició del barrilet, un envàs de 50 cl per transportar la beguda de les Festes. Per a aquest any, Chartreusse s'ha volgut unir a la declaració dels castells com a Patrimoni Immaterial de la Umanitat per part de la UNESCO i l'ha decorat amb la imatge d'un pilar davant de la catedral de Tarragona.

square_img
30/07/2025

BBVA renova la col·laboració amb l'Ajuntament de Tarragona

És el desè any que dona suport a les Festes de Santa Tecla i aposta un any més també per l'SCAN

Vegeu-ne més
square_img
29/07/2025

Yzaguirre referma el seu compromís amb les festes de Tarragona

L'empresa dona suport a les festes de Sant Magí, Santa Tecla i Carnaval

Vegeu-ne més
square_img
25/07/2025

Alèxia Pascual i Mariona Escoda actuaran per Santa Tecla amb la TGN Big Band

La Banda oferirà el concert ‘ElectroBUMT’ i la Banda Fòrum Tgn un revival de ‘les dècades prodigioses’

Vegeu-ne més
square_img
16/07/2025

Covestro referma el seu suport a les festes de Santa Tecla

L'empresa i l'Ajuntament de Tarragona han renovat el conveni aquest dilluns

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!