Els grans èxits dels 80s ompliran la Capsa de Música, transformada en Hawkins
Tarragona celebra el Dia de la Música de la mà de l’Associació de Músics (aMt), en col·laboració amb l’Ajuntament de Tarragona, amb un concert de tribut a la banda sonora de la popular sèrie televisiva Stranger Things, ambientada als anys 80 en una fictícia població, Hawkins, on un grup d’adolescents es veu involucrat en una trama plena de misteris. El concert tindrà lloc aquest dissabte 20 de juny, a la Capsa de Música, de 19 h a 21 h. L’entrada és gratuïta fins a completar l’aforament.
Hi participaran sis artistes i bandes de l’aMt: Baglietto, De Set a Nou, Frank O’Lee Sons, KG & The Eightballs, Maurici Gene Band i Patti Trinicks, a més de l’habitual final de festa amb l’aMt All Stars.
Dues hores de música en directe repassant les cançons que apareixen al llarg de les cinc temporades de la sèrie de Netflix, algunes de les quals tenen una gran importància en la trama i han gaudit d’una segona vida gràcies a l’aparició televisiva. Per exemple, Running up that hill de Kate Bush es va convertir en la cançó més escoltada a Spotify als Estats Units i el Regne Unit el juny de 2022, 37 anys després de la seva publicació original.
Aquest és el 20è concert de tribut de celebració de l’aMt amb motiu del Dia de la Música, tota una tradició que va arrencar el 2007 amb un homenatge als Beatles a la plaça de la Font. Des del 2013 el tribut se celebra a la Capsa de Música i entre els homenatjats hi ha Elvis Presley, els Rolling Stones, Madonna, Pink Floyd, Queen, el festival de Woodstock o la música soul.