Esteu aquí: Inici La ciutat Notícies Urbanisme-notícies Notícies 2013 El Jardí Vertical de La Tabacalera, finalista dels prestigiosos premis Territorio & Márketing

El Jardí Vertical de La Tabacalera, finalista dels prestigiosos premis Territorio & Márketing

El Jardí Vertical de La Tabacalera, finalista dels prestigiosos premis Territorio & Márketing

El lliurament dels premis es farà el proper 20 de juny a Saragossa.
20/05/2013

El Jardí Vertical de la Tabacalera és finalista dels premis Territorio & Márketing. Aquests prestigiosos guardons han nominat el Jardí Vertical de la Tabacalera a la categoria de Desenvolupament Urbà. Tarragona competeix amb Bilbao, a qui li reconeixen en la nominació la transformació que ha fet a la ciutat.

El lliurament dels premis es farà el 20 de juny a Saragossa. L’Ajuntament de Tarragona haurà de defensar durant 4 minuts les principals estratègies implantades per optar al premi davant un auditori format per l’alcalde de Saragossa, Juan Alberto Belloch; l’alcalde de Santander, Íñigo de la Serna; l’alcaldessa de Torrelodones, Elena Biurrun; i experts en màrqueting territorial com Miguel Rivas.

Els premis Territorio y Márketing és un fòrum d’idees per aconseguir que un ajuntament o comunitat autònoma venguin més i millor el seu producte i que atreguin a la major quantitat de visitants possibles, al temps que es pugui crear una estreta col·laboració entre empresa, administració i ciutadà. El proper 20 de juny. 19 ponents es reuniran al Palau de Congressos de Saragossa per oferir les claus per una gestió més eficient a través d’experiències d’èxit territorial.

La implicació dels ciutadans en els diferents projectes, la innovació i les estratègies de màrqueting són els aspectes claus que valorarà el jurat, que està presidit per Miguel Rivas, Lead expert for Urbact CityLogo i que compta amb representants del món del màrqueting i la gestió territorial; Noemí Boza, sòcia fundadora i directora general de Edecom 21; Montse Civera, responsable editorial de las revistas Harvard Deusto; Belén Elisa Díaz, directora del máster de economía creativa de la Universidad Rey Juan Carlos; Fernando Fraile, director general de ICTE; Eduardo Gallart, secretario general de FAMCP; Carlos Martí, director de la revista Ciudad Sostenible; Juan Pablo Merino, director de Marketing Corporativo y Marca en Grupo FCC; Ignacio Moniente, director de AAPP y RRII de Proximia; Luis Peirote, decano del Colegio Oficial de Arquitectos de Aragón; Gildo Seisdedos, profesor y director del Foro de Gestión Urbana del IE Business School; Javier Terrén, responsable de Marketing del Ayuntamiento de Zaragoza; Cristina Vicedo, directora general de FutureBrand; Joan Carles Virgili Font, director de Desarrollo de Agbar en Cataluña. El jurado tiene como secretario a Leo Farache, director general de la Asociación de Agencias de Medios y director creativo de Más Cuota.

 

 

Segells de reconeixement d’administració oberta