Esteu aquí: Inici Notícies Jornada tècnica sobre "Jardins verticals: la ciutat com un bosc”

Jornada tècnica sobre "Jardins verticals: la ciutat com un bosc”

Jornada tècnica sobre "Jardins verticals: la ciutat com un bosc” Smart Parc Tabacalera. Foto: S. Morris.
L'Smart Parc Tabacalera, amb una superfície de 3.200 m2 és el més gran d'europa i un referent en quant a aprofitament d'aigues i biodiversitat.
04/06/2012

L’Ajuntament de Tarragona ha organitzat pel dijous 7 de juny una jornada tècnica sobre jardins verticals, que es desenvoluparà pel matí a la Sala Eutyches del Palau de Congressos i per la tarda, a l’Smart Parc Tabacalera.

La jornada comptarà amb diversos professionals que impartiran els seus coneixements en el context del fa pocs dies inaugurat Smart Parc Tabacalera, el jardí vertical més gran d’Europa.

L’assistència a la jornada és gratuïta, però cal inscriure’s per e-mail a: invest@tarragona.cat

Es pot consultar el tríptic de la jornada en aquest enllaç.