Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Espai dels grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat setmanal (15 al 21 de juny)

Informe d'activitat setmanal (15 al 21 de juny)

15/07/2015

Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona

Setmana 15-21 de juny de 2015

Reunions realitzades i activitat institucional:

- Unitat Popular amb les lluites dels treballadors/es del Camp de Tarragona: EMTE, Port Aventura i Expert. Per la dignitat de la classe traballadora i contra la precarització.
- Reunió amb Jordi Romeu, militant d’Endavant-OSAN de Tarragona per tractar la forma i el fons de la campanya de solidaritat davant aquest cas de repressió, així com les accions de suporta de cara al judicidel 29 de juny.
- Assemblea setmanal de la CUP, al Casal Popular Sageta de Foc.
- Reunió a la setena planta de l’OMAC amb Marisol Luna, de Cooperació i Solidaritat, per examinar els informes d’avaluació de projectes de Cooperació
- Reunió per coordinar i aclarir la participació dels diferents grups municipals en la redacció d’una moció per donar suport a la moció demanant l’adhesió de la CUP a l’Assemblea de Municipis per la Independència (AMI).
- Reunió per coordinar i aclarir la participación dels diferents grups municipals en la redacció d’una moció demanant demanant un estudi de la qualitat de l’aire, iniciativa proposada des de la Plataforma Cel Net.

Participació en activitats sociopolítiques:
- Participació dels dos regidors en la concentració a la Selva del Camp, davant de l’empresa que va fer fora de al feina el regidor de la CUP d’Alcover Josep M. Trenchs.
- Participació en el piquet de vaga davant l’empresa EMTE, a les set del matí.
- Acció a la Rambla Vella, davant Santa Tecla, contra els Plans Funcionals i la privatització de la sanitat en mans de Santa Tecla. La protesta tenia com a objectiu defensar el model de sanitat 100% públic i denunciar el model de privatització a la nostra ciutat.
- Concentració a Tarragona, a la plaça de a Font, de suport al company Josep M. Trenchs, acomiadat de la feina per ser de la CUP.

Comunicats emesos i Rodes de Premsa realitzades:
- [NdP] Suport a l’acció del Grup en Defensa de la Sanitat Pública el dijous 18 de juny a les 19h, davant l'Hospital de la Xarxa Santa Tecla, a la Rambla Vella.
- [NdP] Suport a la vaga d’EMTE.
- [NdP] La CUP demana una reunió amb Ballesteros per examinar les condicions dels Jocs Mediterranis 2017.
- [NdP] La CUP presentarà les seves mocions, sempre que sigui possible, amb altres grups municipals, per ajudar a bastir confluències diverses al Plenari.
- [NdP] La CUP continua esperant que Vilamayor informi sobre els Jocs Mediterranis.

Podeu descarregar-vos tota la informació en aquest pdf