Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Espai dels grups municipals Grup Municipal CUP Preguntes i precs adreçats a l'alcaldia i respostes Pregunta a l'Alcalde: Espai adjacent escola Torreforta (octubre 2015)

Pregunta a l'Alcalde: Espai adjacent escola Torreforta (octubre 2015)

03/11/2015

PREGUNTA QUE PRESENTA LA CUP DE TARRAGONA AL PLE DE L'AJUNTAMENT DE TARRAGONA PERQUÈ SIGUI RESPOSTA PER L'ALCALDE EN RELACIÓ A L’ÚS QUE ES FARÀ DE L’ESPAI ADJACENT A L’ESCOLA TORREFORTA

Antecedents:

Davant del pati de l’escola Torreforta es troba un terreny la propietat del qual està compartida entre la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Tarragona. Aquest espai podria ser utilitzat per tal d’ampliar el pati d’aquesta escola, que és clarament insuficient per al seu alumnat. Diverses iniciatives veïnals i de la mateixa escola en aquest sentit han quedat aturades per un problema de debat sobre la propietat de l’espai.

Just al costat d’aquesta escola havia estat ubicada la llar d’infants municipal del barri, que es va tancar per motius que la CUP desconeix.

La CUP de Tarragona pregunta a l'Il·lm. Sr. Josep Fèlix Ballesteros:

-   Quines actuacions ha dut a terme aquest Ajuntament per tal de desencallar aquesta situació i poder realitzar l’ampliació del pati de l’escola Torreforta?

-   Quan es va fer l’últim intent de desencallar aquesta situació?

-   Hi hauria alguna possibilitat per reobrir la llar d’infants?

Grup Municipal de la CUP A l’Ajuntament de Tarragona

Tarragona, Països Catalans, 22 d’octubre de 2015

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF