Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Activitat del Grup municipal Participación del Grupo Municipal C'S en el acto dentro de la campaña One Billion Rising 2017

15/02/2017

El Grupo Municipal de Ciudadanos, en este caso representada por la concejala Sonia Orts Leiva se sumó a la campaña internacional contra la violencia de género One Billion Rising. Se trata de una acción organizada a nivel internacional basada en la estadística que 1 de cada 3 mujeres en todo el mundo seran agredidas o violadas en elgún momento de su vida. Esto significa que, teniendo en cuenta que la población mundial es de 7 billones de personas, la situación de violencia afecta a más de un billón de mujeres y niñas.

One Billion Rising está impulsada por el movimiento de activistas -Day, que trabaja para la erradicación de la violencia contra las mujeres promoviendo actos creativos.

El Grup Municipal de Ciutadans, representada por la consellera Sonia Orts leiva es va afegir a la campanya internacional contra la violència de gènere One Billion Rising. Es tracta d'una acció organitzada a nivell internacional basada en l’estadística que 1 de cada 3 dones a tot el món seran agredides o violades en algun moment de la seva vida. Això significa que, tenint en compte que la població mundial és de 7 bilions de persones, la situació de violència afecta a més d’un bilió de dones i nenes.

One Billion Rising està impulsada pel moviment d’activistes V-Day, que treballa per a l’eradicació de la violència contra les dones promovent actes creatius.

Segells de reconeixement d'administració oberta