Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Mocions i precs Prec del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) Tarragona en relació als mosquits al Parc del Francolí

C's insta l'Ajuntament a establir diàleg amb l'Agència Catalana de l’Aigua (ACA) per tal que es faci càrrec de la fumigació al Parc del Francolí.
29/06/2016

El Grup Municipal de Ciutadans eleva a la regidora responsable de neteja Sra. Martínez Valverde, Ivana les següents

PREGUNTES:

• Existeix algun protocol per part de l’Ajuntament per a fer front a la proliferació d'insectes a les zones amb aigua estancada com poden ser fonts, arquetes, rieres, etc.?
  • Quines actuacions s'han realitzat en zones amb alta densitat de mosquits? Per exemple, al Parc del Francolí.

PETICIÓ:

• Instar l'Ajuntament a establir diàleg i conversació amb l'Agència Catalana de l’Aigua (ACA) per tal que es faci càrrec de la fumigació al Parc del Francolí.