Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Mocions i precs Pregunta en relació als contractes menors

Pregunta en relació als contractes menors

C's vol saber, entre altres qüestions, en quina situació es troba el procés de publicació de la informació en matèria de contractació pública pel que fa als contractes menors?
29/06/2016

En virtut de la Llei de Transparència 19/2014, d’accés a la informació pública i bon govern, des de 2016 és obligatori que consti la informació en matèria de contractació pública, en un espai diferenciat del Portal de la Transparència, configurat com una plataforma electrònica de publicitat específica en aquest àmbit.

És per això, que el grup municipal Ciutadans eleva al Conseller responsable de Contractació, Sr. José Luis Martín García, les següents

PREGUNTES:

• En quina situació es troba el procés de publicació de la informació en matèria de contractació pública pel que fa als contractes menors? Quin sistema s’està seguint per a la seva publicació?
  • Ja que és clar que es tracta d’un procés molt complex per la gran quantitat de contractes menors existent, s’han estudiat altres opcions per a portar-ho a terme?