Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Notes de premsa i comunicats Ciutadans (C’s) de Tarragona proposa al consistori celebrar els plens en horari de tarda

El portaveu de C’s, Rubén Viñuales, ha explicat que “el plenari necessita obrir-se a la ciutadania i que assisteixi el màxim de gent possible”
01/07/2015

Tarragona, dimarts 30 de juny 2015. El portaveu del grup municipal de Ciutadans (C's) a Tarragona, Rubén Viñuales, elevarà al ple la proposta de “celebrar els plens ordinaris a les 19 h”. Viñuales explica que “d'aquesta manera pretenem obrir la sessió plenària als ciutadans de Tarragona” donat que “és més compatible amb la majoria d'horaris laborals”.  C's proposa canviar l'horari dels plens a la tarda

Rubén Viñuales, aposta per “aquest tipus de mesures en favor de la transparència” de la mateixa manera que “apropar la política local a la gent.” Viñuales, ha instat als “grups municipals al fet que acceptin la proposta presentada per C’s” i a assumir que “els ciutadans han de fiscalitzar en primera persona l'activitat política local.”

Visita el nostre web