Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Notes de premsa i comunicats [NdP] Ciutadans (C’s) de Tarragona exigeix explicacions a l’Alcalde pel Cas Inipro

El portaveu de C’s, Rubén Viñuales, arran d’una informació apareguda avui a la premsa digital, ha demanat a l’Alcalde Ballesteros que “els tarragonins necessitem aclarir què va passar amb les factures Inipro.”
24/01/2017

El portaveu del grup municipal de Ciutadans (C's) a Tarragona, Rubén Viñuales, ha manifestat avui arran d’unes informacions aparegudes a la premsa digital que “l’Alcalde ha de confirmar si és veritat que Inipro va facturar la totalitat dels diners del contracte abans de finalitzar el mateix.” Viñuales explica que “l’Alcalde, des de novembre de 2015 en una roda de premsa, sempre ha mantingut que els treballs s’han realitzat” i ha afegit que “els documents judicials i l’informe d’intervenció de l’Estat no diuen el mateix”, fet que ha qualificat el portaveu com a “prou important per a donar explicacions públiques”. De la mateixa manera, el portaveu ha expressat que “és estrany que se li pagui a una empresa la totalitat del contracte al 2010 quan aquest finalitzava al 2011.”

Rubén Viñuales, ha manifestat que “en cas d’apertura de judici oral demanarem la dimissió immediata de l’Alcalde i tots els membres del govern que siguin acusats”. El portaveu tarragoní ha afirmat que “Tarragona no es mereix un Alcalde i un govern amb investigats ni acusats.”