Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal C's Notes de premsa i comunicats [NdP] Ciutadans (C’s) de Tarragona reclama la dignificación de la zona del Polígono Riuclar y que se mejore la señalización viaria del Serrallo

El regidor de C’s, Pedro Sánchez, explica que las actuaciones que propone “tienen un mínimo coste y un gran impacto positivo para las personas y la imagen de Tarragona”
18/07/2016

El grupo municipal de Ciutadans (C's) en Tarragona, ha instado al equipo de gobierno de la ciudad a dignificar la zona del Polígono Riuclar. El concejal de C’s, Pedro Sánchez,  ha asegurado que considera “necesario” que se realicen “actuaciones de reparación, mantenimiento y limpieza de la vía pública en esta zona para mejorar la actual imagen deteriorada”.

Asimismo Sánchez ha manifestado también la necesidad de “mantener y cuidar la señalización viaria de la ciudad”, y por ello ha solicitado, entre otras cosas, que “se vuelva a pintar el paso de peatones y la zona de estacionamiento del barrio del Serrallo”.

Finalmente el concejal de Ciutadans en Tarragona ha explicado que se trata de “pequeñas actuaciones urgentes que permitirán mejorar dos espacios que son importantes para la ciudad”. Y ha puntualizado que las obras “suponen un mínimo coste pero un gran impacto positivo para las personas y la imagen de Tarragona”.

Ciutadans (C’s) de Tarragona proposa una dignificació de la zona del PolígonRiuClar i de la senyalitzacióviària del Serrallo

El regidor de C’s, Pedro Sánchez, ha manifestat la necessitat de “millorar el manteniment i la neteja de la zona del PolígonRiuClar i la senyalitzacióviària del barri del Serrallo.”

El grup municipal de Ciutadans (C 's) a Tarragona, ha instat l'equip de govern de la ciutat per a la dignificació de la zona del Polígon Riuclar i la senyalització viària del Serrallo. Sánchez ha explicat que "aquestes petites actuacions són urgents per a la dignificació de dos espais importants a la ciutat " i ha afegit que "suposen un mínim cost però un gran impacte positiu per a les persones i la imatge de la ciutat."

El regidor tarragoní ha expressat que "cal fer arranjaments en el manteniment i neteja de la via pública de la zona del Polígon Riuclar, per millorar la imatge actual deteriorada".

De la mateixa manera, C’s ha recordat que "s'ha de cuidar la senyalitzacióviària de la ciutat, i ha sol·licitat que es torni a pintar el pas de vianants i la zona d'estacionament del barri del Serrallo".