Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Quinzena del 21 de març al 3 d’abril del 2016)

04/04/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Assistència de la consellera Laia Estrada al Consell Rector de l’Institut Municipal de Serveis Socials.
  • Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font als Consells d’Administració de les empreses públiques municipals i de l’Agrupació d’Interès Econòmic (AIE).
  • Assistència de la consellera Laia Estrada al grup de treball polític de la Taula de la pobresa energètica de Tarragona i Reus.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font al Plenari municipal extraordinari convocat d’urgència per tal d’aprovar definitivament la urbanització de l’Anella Mediterrània.

Participació en activitats sociopolítiques:

• Assistència de la consellera Laia Estrada a la xerrada organitzada pel Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública a la seu de la PAH sobre els canvis en el servei d’emergències mèdiques (SEM) i el sistema d’ambulàncies. L’activitat compta amb la presència de Toni Cussó (CGT) i Gemma Ortega (CATAC-CTS).
  • Assistència dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font a l’acte polític convocat per la CUP al Fossar de les Moreres per denunciar la persecució política dels tribunals espanyols contra l’independentisme i la construcció dels Països Catalans.
  • Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font al Debat Intern de l’Assemblea Local de la CUP de Tarragona sobre avaluació de l’activitat política de l’AL durant el darrer any.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• Participació del conseller Jordi Martí Font a la tertúlia política d’actualitat a Tarragona Ràdio, a la que també hi assisteixen portaveus del PP, PSC i CDC
  • [NdP]: La CUP de Tarragona no participarà en l’acte institucional del dia internacional de l’eliminació de la discriminació racial per denunciar la hipocresia de l’Equip de Govern
  • [NdP]: La CUP denuncia la tala de pins a l’Anella Verda
  • [NdP]: La CUP alerta de possibles sobrecostos en la construcció del Palau d'Esports
  • [NdP]: La CUP de Tarragona vota en contra de la urbanització de l’Anella Mediterrània, i es reafirma contra el projecte d’uns Jocs Mediterranis que cada dia que passa s’ensorren una mica més.
  • [NdP]: La CUP de Tarragona demana una revisió del reglament del Mercat Central i mostra el seu suport als paradistes.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF