Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Quinzena del 4 al 17 de gener del 2016)

18/01/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Els consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font fan lliurament al Secretari General Joan Anton Font de diverses peticions d’informació que no han rebut resposta per l’Ajuntament.
  • El GM de la CUP consulta diversos expedients al Departament d’Urbanisme i Planejament.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la Comissió d’Informació i Seguiment de l’Àrea de serveis a la persona.
  • Reunió de presentació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font i de l’assessor del GM amb l’equip de tècnics del Departament de Joventut de l’Ajuntament per conèixer les activitats, recursos i iniciatives d’aquest departament.
  • Reunió preparatòria de propostes entre el Grup Municipal de la CUP i l’activista Jaume López per desenvolupar l’acord municipal d’implementar un pressupostos participatius a la ciutat de Tarragona.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la Junta de Portaveus dels Grups Municipals.

Participació en activitats sociopolítiques:

• Participació dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font a la concentració de protesta a la Rambla Nova de Tarragona contra les agressions policials a activistes de l’esquerra independentista i de Cau de Llunes ocorreguts el 7 de gener de 2009. A la concentració es recorda que, tot i haver gravacions dels fets, els policies agressors no van ser apartats de les seves funcions ni la Guardia Urbana obrí mai cap investigació.
  • Participació de la consellera Laia Estrada a la reunió de la Comissió de Municipalisme de l’Assemblea Local de la CUP de Tarragona.
  • Participació de la consellera Laia Estrada a la reunió del Grup de treball en defensa de la sanitat pública.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a l’acte de presentació del Fòrum de Tarragona per la Memòria.
  • Assistència dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font al minut de silenci a les portes de l’Ajuntament en condol per la dona víctima de la violència masclista a Vila-seca.
  • Participació de la consellera Laia Estrada a la concentració convocada a Tarragona per l’organització feminista Cau de Llunes i l’esquerra independentista contra els feminicidis i la violència del patriarcat.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a l’acte públic de presentació de la campanya de l’esquerra independentista de Tarragona contra el TTIP i a la xerrada informativa sobre aquest tema a càrrec de Josep Manel Busqueta, (economista del Seminari d’Economia Crítica Taifa, pastisser i ex-diputat de la CUP-CC), i Arnau Carner, militant d’Endavant-OSAN.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• [NdP] No anem a la celebració dels cent anys del Mercat.
  • [NdP] La CUP vol que es multi als bancs amb pisos buits.
  • [NdP] L’Esquerra Independentista vol que Tarragona rebutgi el TTIP.
  • [NdP] La CUP s'oposa a l'ampliació de MAXAM a La Canonja.
  • [NdP] La CUP celebra que Ballesteros hagi de declarar com a investigat en el Cas Inipro
  • Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí a la roda de prensa oferida per l’esquerra independentista de Tarragona per presentar la campanya contra el TTIP (Transatlàntic Trade and Investment Partnership).
  • Compareixença de la consellera Laia Estrada davant la citació en qualitat d’investigat de l’alcalde Ballesteros en relació al Cas Inipro.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF