Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Setmana de l’1 al 7 de febrer del 2016)

10/07/2019

Reunions realitzades i activitat institucional:

-Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font i de l’assessor del Grup Municipal a la sessió de formació sobre urbanisme municipal realitzada per tècnics de l’Ajuntament de Tarragona, junt amb altres formacions polítiques amb representació al consistori.

-Assistència del representant del Grup Municipal de la CUP Jaume López al Consell Municipal de Cooperació Internacional i Solidaritat, realitzat a l’Espai Jove Kesse.

-Reunió del conseller Jordi Martí Font amb el director de l’Escola d'Art i Disseny de Tarragona (EADT).

-Reunió dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font amb diferents professionals de l’ensenyament, entitats veïnals, el sindicat USTEC i la secció sindical de CGT-ensenyament “Deixem de ser una illa” sobre la situació de les beques menjador.

-Reunió del conseller Jordi Martí Font amb la Sra. Teresa Leiva, mare d’Antonio Dote, jove tarragoní que morí presumptament com a conseqüència d’un cas de negligència mèdica.

-Reunió del Grup Municipal amb Jaume López, militant de l’Assemblea Local de la CUP, per impulsar a Tarragona la conformació d’un observatori del deute il·legítim.

-Reunió de la Comissió de Municipalisme de l’Assemblea Local de la CUP amb l’assistència de la consellera Laia Estrada i del conseller Jordi Martí Font.

Participació en activitats sociopolítiques:

-Assistència de la consellera Laia Estrada i del conseller Jordi Martí Font, colze a colze amb integrants del Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública, a l’acte de lliurament de les de 5566 signatures al Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya, per tal d’aconseguir la retirada dels Plans Funcionals i contra la privatització encoberta de la sanitat pública.

-Assistència del conseller Jordi Martí Font a la reunió preparatòria de les activitats de suport organitzades per diferents moviments socials de la ciutat de Tarragona a la campanya Correscales: Una cursa contra l'explotació i la precarietat i en defensa d'una vida digna.

-Participació de la consellera Laia Estrada a la reunió setmanal del Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública de Tarragona.

-Participació de la consellera Laia Estrada a la foto-denúncia col·lectiva contra l'onada de menyspreu masclista contra les dones militants, organitzada pel col·lectiu feminista de l’esquerra independentista Cau de Llunes.

-Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font, al costat de militants de l’esquerra independentista de Tarragona i de milers de manifestants vinguts de tot Catalunya, a la manifestació convocada per la plataforma de Defensa de l’Ebre a Amposta contra el Plan Hidrológico Nacional que afectarà greument al delta i a les Terres de l’Ebre.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

-Roda de premsa, prèvia a l’entrega de signatures al departament de sanitat de la Generalitat de Catalunya, amb la participació de la consellera Laia Estrada, junt amb Agustí Aragonés (CGT) i Jaime Rodríguez Calero (Co.bas), per la retirada dels Plans Funcionals.

[NdP]: A Tarragona el PSC explicita la seva política de dretes i s’aferra al règim del 78.

[NdP]: La CUP aplaudeix i recolza la petició d’ampliar el pati de l’escola Torreforta.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF