Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Setmana de l’11 al 17 de juliol de 2016)

21/07/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

-Assistència de la consellera Laia Estrada a la Comissió Informativa i de Seguiment de Territori.

-Assistència de la consellera Laia Estrada a la Comissió Informativa i de Seguiment d’Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic.

-Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió convocada per UGT-Tarragona amb tots els Grups Municipals amb representació al consistori per presentar la moció d’aquest sindicat en relació a la protecció dels drets dels treballadors i treballadores subcontractades per l’administració local.

-Reunió de la consellera Laia Estrada a amb un representant del sindicat USOC.

-Assistència de la consellera Laia Estrada a la Comissió Informativa i de Seguiment de Sostenibilitat, Medi ambient, Neteja, Joventut i Cooperació.

-Reunió de la consellera Laia Estrada amb una representació de músics i artistes de la ciutat, per tractar aspectes relatius a la problemàtica relativa a la prohibició d’actuacions musicals i artístiques al carrer, per tal de cercar possibles solucions i presentar una moció al proper plenari municipal.

-Reunió de la consellera Laia Estrada amb representants dels grups municipals CIU, ERC-MES-MDC, ICV-EUiA i C’s per tractar la presentació d’una moció sobre la qualitat de l’aire al Camp de Tarragona, i aconseguir desbloquejar la que ja es va presentar el juliol de 2015.

-Reunió de la consellera Laia Estrada i del assessor del Grup Municipal de la CUP amb una delegació de la Coordinadora Obrera Sindical (COS) per examinar les condicions laborals del personal del Casals Municipals d’Estiu gestionats pel Consell Esportiu del Baix Camp davant la denúncia de mancances en aquest servei.

-Assistència de la consellera Laia Estrada a la Junta de Portaveus.

-Assistència de la consellera Laia Estrada al minut de silenci convocat per l’Ajuntament en senyal de dol per les víctimes de l’atemptat perpetrat a Niça.

-Reunió de la consellera Laia Estrada amb diferents experts locals per estudiar la viabilitat de municipalitzar l’antic Institut Gaudí de la Construcció.

Participació en activitats sociopolítiques:

-Assistència del conseller Jordi Martí Font al seminari sobre Confederalisme Democràtic a Manresa.

-Assistència del conseller Jordi Martí Font i de la consellera Laia Estrada, a la rebuda a Tarragona que diferents entitats i moviments van oferir als caminants de la Marxa Som, i posterior participació en l’assemblea sobre democràcia participativa.

-Participació de la consellera Laia Estrada i del conseller comarcal i regidor de La Canonja Joan Pons sobre els Jocs del Mediterrani 2017 i el projecte Barcelona World, dins del cicle “Xerrades a la Fresca” organitzades per la CUP de Valls.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

-Roda de premsa amb la participació de la consellera de la CUP Laia Estrada i de representants dels grups municipals de C’s i d’ERC-MES-MDC per presentar la moció en què es proposa la creació d’una comissió de seguiment dels contractes municipals.

[NdP] ERC-MES-MDC, C’S i la CUP volen que es faci un seguiment dels contractes municipals amb empreses externes

[NdP] La CUP vol que Tarragona Impulsa i l’IMET gestionin l’antic Institut Gaudí de la Construcció a Campclar

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF