Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Setmana del 4 al 10 d’abril del 2016)

13/04/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Reunió del conseller Jordi Martí Font i de la consellera Laia Estrada Cañón a amb Ramon Grau, president provincial de la Creu Roja de Tarragona, per tal de conèixer les actuacions d’aquesta entitat en relació a les persones en situació de vulnerabilitat social.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la lectura del manifest amb motiu del Dia Mundial de l’Autisme.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la reunió convocada amb altres grup municipals per tal d’analitzar possibles vies d’acollida de refugiats i refugiades a  Tarragona, amb especial col·laboració de representants de l’entitat Stop Mare Mortum.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la reunió amb altres formacions polítiques municipals per tal de fer un seguiment dels contractes municipals vigents amb empreses subministradores de serveis a l’Ajuntament de Tarragona.
  • Assistència d’una representant de la CUP Tarragona a la Comissió Consultiva de Carnaval.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font i de l’assessor del Grup Municipal de la CUP amb membres de la plataforma BDS (Boicot, Desinversions i Sancions) del Camp de Tarragona.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió informativa entre representants del govern municipal, grups de la oposició i diferents entitats socials i ecologistes, sobre l’adaptació d’espai d’aparcament a la Platja Llarga.
  • Trobada entre la consellera Laia Estrada i d’activistes del Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública i el delegat provincial del Departament de Sanitat de la Generalitat.
  • Reunió del conseller Jordi Martí Font amb el conseller de Cultura, Josep Mª Prats.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la Comissió sobre beneficis fiscals on es van presentar diferents esmenes del GM de la CUP.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font al Consell escolar de la Escola d’Art i Disseny de Tarragona (EADT).

Participació en activitats sociopolítiques:

• Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió mensual ordinària de l’Esquerra Independentista de Tarragona.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la manifestació organitzada per la Confraria de Pescadors de Tarragona per demanar solucions a la crisi del sector del peix blau.
  • Participació de la consellera Laia Estrada a la reunió que va tenir lloc al Baix Llobregat del Grup de Treball de Sanitat de la CUP.
  • Participació de la consellera Laia Estrada en la xerrada-debat sobre l’anàlisi crític dels Jocs del Mediterrani 2017 al centre cívic de Campclar.
  • Participació de la consellera Laia Estrada al darrer tram de la Cinquena Caminada Popular de l’Anella Verda, organitzada per la FAVT i entitats ecologistes.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la concentració de rebuig a l’acord Unió Europea-Turquia i en suport als refugiats, convocada per la plataforma Stop Mare Mortum

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• Participació de la consellera Laia Estrada a la tertúlia radiofònica organitzada per la cadena SER amb els portaveus dels grups municipals de l’oposició amb motiu del compliment de 2 mesos del pacte de govern a l’Ajuntament de Tarragona.
  • Entrevista a la portaveu del GM de la CUP Laia Estrada a Tarragona Ràdio.
  • [NdP] L’oposició a l’Ajuntament defensa la participació dels treballadors als consells d'administració i critica el despotisme de l’Equip de Govern.
  • [NdP] La CUP pregunta al Parlament sobre els Jocs Mediterranis 2017.