Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (Setmana del 9 al 15 de maig)

19/05/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Assistència del conseller  Jordi Martí Font a la visita protocol·lària de la consellera d’afers socials, treball i família de la Generalitat Dolors Bassa a l’Ajuntament de Tarragona.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la reunió amb altres formacions polítiques municipals per tal de fer un seguiment dels contractes municipals vigents amb empreses subministradores de serveis a l’Ajuntament de Tarragona.
  • Reunió del conseller Jordi Martí Font amb una representació de veïns afectats pel PMU-13b (Parcel·les Iborra).
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la jornada formativa de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona sobre traspàs i acompanyament als alumnes de primària a secundària.
  • Assistència de l’assessor del grup municipal de la CUP a la presentació del pla estratègic del llegat Jocs del Mediterrani 2017.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la Comissió Informativa i de Seguiment d’Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió amb la consellera responsable de l’àrea de Medi Ambient, Ivana Martínez, per tal d’esvair dubtes en relació a la gestió d’abocadors il·legals que es troben arreu de la ciutat.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada amb una veïna de Tarragona sobre la situació social en què viuen els col·lectius que reben un baix nivell d’ingressos que els impossibilita accedir a un habitatge digne.

Participació en activitats sociopolítiques:

• Participació del conseller Jordi Martí Font a la roda de premsa del Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública a l’Hospital Joan XXIII on es presenta públicament la marxa solidària que es realitzarà el 19 de maig per reivindicar una sanitat plenament pública, gratuïta i de qualitat.
  • Assistència del conseller de la CUP Jordi Martí Font a la concentració sindical en defensa de la qualitat de l’educació pública convocada, entre d’altres, pels sindicats CGT, USTEC-IAC, CCOO i UGT.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a l’Espai de Converses Territorials de la CUP del Camp de Tarragona al Casal Popular Sageta de Foc.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• [NdP] Tarragona té nou plans de seguretat caducats i dos més sense realitzar
  • [NdP] La CUP suspenem a l’equip de govern i critiquem el triomfalisme del seu discurs com a eina per amagar la realitat
  • [NdP] La CUP lamenta que Ballesteros eludeixi el veritable problema de la sanitat pública
  • [NdP] Arran de les darreres notícies sobre el cas Inipro, la CUP de Tarragona vol saber qui mana realment a la ciutat
  • Roda de Premsa conjunta del conseller de la CUP Jordi Martí Font, amb el conseller d’ERC-MES-MDC, Xavier Puig i Cristina Guzmán, consellera de CDC, exposant la situació irregular en què es troba l’Ajuntament de Tarragona i el fet que 9 plans de protecció civil municipals estiguin actualment caducats [entre els quals, el Pla Especial d’Emergències per Accidents en el Transport de Mercaderies de Catalunya (TRANSCAT) o el Pla Especial d’Emergència Exterior del Sector Químic de Catalunya (PLASEQCAT)] i d’altres 2 sense realitzar.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF