Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d’activitat setmanal del GM de la CUP (Setmana del 2 de novembre al 8 de novembre de 2015)

11/11/2015

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Reunió del grup municipal amb Lola Paniagua i altres activistes de la Plataforma Cuidem la Platja Llarga en relació amb l’extracció incontrolada del llentiscle al Bosc de la Marquesa. També s'hi tracten aspectes sobre la conservació de l’Anella Verda.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí a la reunió ordinària de la Comissió de Municipalisme de l’Assemblea local de la CUP de Tarragona.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió amb la regidora Anna Santos i tècniques municipals sobre propostes per a l’eradicació de la violència masclista. A la reunió hi assisteixen també activistes del col·lectiu feminista Cau de Llunes.
  • Reunió amb la regidora de Comerç, Relacions Ciutadanes i Universitats Elvira Ferrando, amb el conseller Jordi Martí i l’assessor Eduard Laguens en relació amb les obres del Mercat Central i les propostes de reinstal·lació dels paradistes a la plaça Corsini.
  • Reunió dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí amb el regidor de Serveis Centrals, Economia, Hisenda i Seguretat, Pau Pérez, en relació amb els pressupostos municipals. Al llarg de la reunió, en cap moment el Sr. Pérez fa esment del propòsit de l’equip de govern de congelar les ordenances fiscals per l’any 2016.
  • Assistència del conseller de la CUP Jordi Martí al Consell Rector del Patronat de Turisme.
  • Visita del Servei de Prevenció de Riscos Laborals de l’Ajuntament al despatx del grup municipal de la CUP per aixecar un informe de les condicions de treball.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la Junta de Portaveus dels grups municipals.
  • Reunió del conseller Jordi Martí i de l’assessor Eduard Laguens amb representants de Deixem de Ser una Illa - Secció Sindical d’Ensenyament CGT Tarragona per examinar diverses propostes educatives i el projecte Ciutat Educadora.
  • Durant aquesta setmana hi ha les reunions del Consell Local de Cooperació i la Comissió Consultiva del Carnaval 2016. Hi assisteixen, com a representants de la CUP, Jaume López i Lorda Marauri, respectivament.
  • Reunió del grup municipal de la CUP amb Jordi Ros, representant de l'Associació de Sales de Festa i Similars de Tarragona (ASFIST).

Participació en activitats sociopolítiques:

• Assistència de la consellera Laia Estrada al debat dinamitzat pel Grup Mobilitat de Tarragona dins les Jornades de Mobilitat i Energia, que han tingut lloc a la seu de la CGT. Aquestes jornades estan organitzades pel Grup de Mobilitat de Tarragona i Enginyers Sense Fronteres.
  • Reunió informativa de la consellera Laia Estrada amb diferents col·lectius de treballadors a la seu del sindicat Co.bas.
  • El conseller Jordi Martí desplega una estelada a la façana del despatx de la CUP a la Diputació de Tarragona com acció de protesta davant la retirada il·legal que hi va haver.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada amb una representació de l’Associació de Veïns de Boscos de Tarragona.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• Roda de premsa de presentació de les mocions sobre educació i exclusió sanitària que presentarà la CUP al proper plenari.
  • [NdP] La CUP presentarà dues mocions en defensa dels drets bàsics a la sanitat i l’educació en el proper plenari.
  • [NdP] La CUP i el Grup de Sanitat es feliciten per la personació de Metges de Catalunya (MC) i SATSE en el cas del CAP Muralles.
  • [NdP] La CUP acusa l’equip de govern de l’Ajuntament de Tarragona de no voler debatre les ordenances fiscals.

Us en podeu descarregar aquí el document en format PDF.