Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat del GM de la CUP (setmana 7 - 13 desembre)

Informe d'activitat del GM de la CUP (setmana 7 - 13 desembre)

14/12/2015

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Reunió de la consellera Laia Estrada i altres membres del Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública amb la consellera de l'Àrea de Serveis a la Persona, Ana Santos, per tal de traslladar-li les múltiples problemàtiques que es donen a Tarragona així com la necessitat que l'Ajuntament desenvolupi un ple monogràfic sobre sanitat.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la reunió del Consell assessor en matèria de patrimoni històric-artístic de Tarragona.
  • Assistència de l’assessor Eduard Laguens a la sessió informativa de la Secció de dret animal del Col·legi d’Advocats, que presenta una proposta d'ordenança de protecció animal amb esmenes a l’esborrany municipal.
  • Reunió dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font amb l’interventor municipal, José Fernando Chicano.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la comissió permanent del Consell Escolar Municipal.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada amb el Comitè d’Empresa de l’Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona (IMSST).
  • Assistència de la consellera i portaveu del Grup Municipal de la CUP Laia Estrada a la Junta de Portaveus.

Participació en activitats sociopolítiques:

• Assistència del conseller Jordi Martí Font a la concentració de suport als set treballadors d’EMTE denunciats per l’empresa arran de llur participació a la vaga en defensa dels drets laborals.
  • Participació de la consellera Laia Estrada en la distribució pública de l’últim número de l’InfoCUP, butlletí informatiu de l’Assemblea Local de la CUP dedicat monogràficament en aquesta ocasió als pressupostos municipals i a les propostes de radicalització democràtica municipal de la CUP.
  • Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a una trobada amb col·lectius socials i activistes de diferents moviments per examinar diferents propostes d’autogestió a Tarragona.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• [NdP] La CUP vol garantir la informació a les ajudes per a la pobresa energètica
  • Entrevista a la consellera Laia Estrada al Campus Catalunya per un grup d’estudiants de periodisme de la URV.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF