Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat del Grup Municipal de la CUP (setmana 30 novembre - 6 desembre)

14/12/2015

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la Junta General de les empreses municipals AMT, EMT, SMAHUSA, EMDE i EMMCT.
  • Plenari Municipal ordinari amb la participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font. La CUP de Tarragona presenta en aquest Plenari un total de 7 mocions amb diverses propostes: municipalització del serveis públics externalitzats, creació d’una comissió per estudiar el deute il·legítim a Tarragona; suport a la ILP per un sistema educatiu democràtic, inclusiu, laic i gratuït; proposta de mesures contra l’exclusió sanitària; proposta d’inici del procés d’agermanament de Tarragona amb la ciutat siriana de Kobane; proposta d’instal·lació d’indicadors als espais de la ciutat escenari de la repressió franquista, i una declaració conjunta amb ERC de suport a la declaració 1/IX del Parlament de Catalunya.
  • Consulta pel Grup Municipal d’expedients corresponents a l’expropiació de terrenys per la construcció de l’Anella mediterrània i del Pla Parcial PPU-10.
  • Reunió dels consellers Laia Estrada i una companya de la Comissió de Ponent  amb l’Associació de Veïns La Cuarta, del barri de Campclar.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la reunió de la Comissió d’estudi per la redacció d’una nova ordenança municipal d’animals.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada i d’altres companyes de la CUP de Tarragona amb l’organització juvenil de l’esquerra independentista Arran.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada al Casal Despertaferro de Reus a les sessions preparatòries de la campanya de la CUP en defensa de la remunicipalització dels servei de recollida de brossa.

Participació en activitats sociopolítiques:

• Assistència del conseller Jordi Martí Font a la concentració de suport als treballadors d’Expert.
  • Assistència del consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la concentració organitzada pel Grup de Traball en Defensa de la Sanitat Pública davant l'Hospital Santa Tecla de Tarragona per denunciar el procés de privatització encobert i l'opacitat de les dades sanitàries, així com per reclamar un sistema sanitari plenament públic.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• Roda de premsa en relació al cas Inipro exposant la seva decepció davant la manca de cooperació de l'Ajuntament de Tarragona a l'hora de facilitar la relació dels treballs realitzats per l'empresa Inipro durant els anys 2010, 2011 i 2012, informació sol·licitada formalment el passat 18 de novembre.
  • [NdP] Davant la sol·licitud dels treballs d’Inipro, l’Ajuntament diu que són al Jutjat, la CUP en dubta i demana que el Jutjat els requereixi a l’Ajuntament.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF