Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat GM CUP (quinzena 17 al 30 d'agost)

Informe d'activitat GM CUP (quinzena 17 al 30 d'agost)

02/09/2015

Informe d’activitat del Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona (quinzena del 17 al 30 d’agost).

Reunions realitzades i activitat institucional:

- Participació de la consellera Laia Estrada a la Junta de Portaveus, on s’informa als Grups Municipals de l’estructura de la sessió i dels torns d’intervenció del Plenari Extraordinari sobre els Jocs Mediterranis 2017 que es celebrarà el divendres 4 de setembre.
- Reunió de la consellera Laia Estrada amb una representació territorial de l’ANC del Camp de Tarragona per tal d’intercanviar diferents impressions al voltant de la convocatòria electoral del 27 de setembre.
Participació en activitats sociopolítiques
- Participació de la consellera Laia Estrada a la Taula Informativa sobre Plans Funcionals, organitzada pel Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública de Tarragona, al hall de l’Hospital Joan XXIII.
- Participació de la consellera Laia Estrada i d’activistes de l’Assemblea local de la CUP a les concentracions convocades pels treballadors en vaga de l’empresa Altrad Rodisola, davant la factoria de BASF i de Repsol Química, contra la modificació unilateral de les condicions de treball.
- Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí a l’acció de protesta contra els Jocs Mediterranis 2017 davant la Casa Canals de Tarragona. Aquesta concentració de rebuig a la signatura d’un document institucional de suport del JM2017 aplega diferents militants cupaires, regidors i regidores de la CUP de diverses ciutats i viles del Camp seu dels Jocs Mediterranis 2017, així com candidats de la llista CUP-Crida Constituent per la circumscrispció de Tarragona.
- Participació del conseller Jordi Martí i de la consellera Laia Estrada al repartiment d’exemplars de l’InfoCUP Especial Jocs Mediterranis 2017 a diferents espais de la ciutat de Tarragona: Rambla Nova, Part Alta i mercat de Bonavista.

Mocions, preguntes i peticions d’informació:

- Petició d’informació a la Secretaria General demanant l’Auditoria de Comptes de la Candidatura Tarragona Jocs Mediterranis 2017.
- Petició d’informació a la Secretaria General sobre els préstecs bancaris demanats per l’Ajuntament per fer front als Jocs mediterranis 2017.
- Petició d’informació a l’Alcaldia dels informes sectorials corresponents al PP10-SUD (Àrea d’Urbanisme).
- Petició del registre d’entitats i associacions de Tarragona amb les dades genèriques d’aquestes entitats, a fi de facilitar la tasca d’adreçar-nos des del Grup Municipal a la xarxa associativa de la ciutat.

Comunicats emesos i Rodes de Premsa realitzades:

- [NdP] La CUP convoca una Assemblea Oberta el proper 4 de setembre per explicar els primers 100 dies de l’activitat del Grup Municipal.
- [NdP] La CUP de Tarragona publica un InfoCUP monogràfic sobre els Jocs Mediterranis.
- [NdP] La CUP de Tarragona valora positivament la participació popular a la Festa Major i demana la descentralització dels actes en properes festes.
- [NdP] Les CUP de les poblacions que participen en els Jocs Mediterranis mostren el seu rebuig a als “Jocs de la Fam” del 2017.
- [NdP] La CUP dóna suport als treballadors d’Altrad Rodisola en vaga des de fa vuit dies.

Altres informacions:

- A partir del dilluns 31 d’agost es reintegra a la seva activitat el conseller Jordi Martí i la dinàmica quotidiana del Grup Municipal torna a normalitzar-se després del període estival.

Podeu descarregar-vos aquí el document en format pdf