Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat setmanal del Grup Municipal de la CUP (23 al 29 de novembre)

02/12/2015

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Assistència del conseller Jordi Martí Font al Plenari municipal extraordinari amb punt única dedicat a la formació de meses electorals de cara a la convocatòria del 20 de desembre.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la Junta de Portaveus.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la Comissió Informativa i de Seguiment de Territori.
  • Reunió dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font amb una delegació de l’entitat Cooperativa Obrera Tarraconense (COT).
  • Assistència de la consellera Laia Estrada al consell rector de l’Institut municipal de Serveis Socials (IMSS).
  • Reunió del conseller Jordi Martí Font amb la Fundació Pere Tarrès.
  • Reunió dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font amb l’associació de veïns la Quarta, de Campclar.
  • Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la reunió dels Consells d’Administració de les empreses públiques EMT, AMT, SMHAUSA, EMDET i EMMCT.
  • Assistència dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a la reunió de la Comissió de Municipalisme de l’Assemblea local de la CUP

Participació en activitats sociopolítiques:

• Assistència dels consellers del Grup Municipal de la CUP a la concentració en solidaritat amb els treballadors d’EMTE al Jutjat Social número 1.
  • 25 de novembre, Dia Internacional per l’eliminació de les violències contra les dones: Participació de la consellera Laia Estrada en la lectura del manifest institucional contra la violència de gènere a les escales de la Plaça de la Font.
  • 25 de novembre, Dia Internacional per l’eliminació de les violències contra les dones: Participació de militants de la CUP i de l’esquerra independentista a la manifestació “Fartes de violència masclista: Ens volem vives i amb vides dignes”, organitzada pel Bloc Anticapitalista.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada amb el Sindicat d’Estudiants del Països Catalans (SEPC).
  • Participació dels consellers Laia Estrada i Jordi Martí Font a les Assemblees Obertes informatives per uns pressupostos participatius i populars organitzades per la CUP als barris de Torreforta i Sant Pere i Sant Pau.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• Participació del conseller Jordi Martí Font a la tertúlia política de Tarragona Ràdio
  • [NdP] La CUP de Tarragona vol seguir revertint el “pressing CUP” pel “relaxing CUP of coffee”, reunint-se amb diversos agents i entitats sobiranistes de la ciutat.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF