Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat setmanal del Grup Municipal de la CUP (7 al 13 de març)

Informe d'activitat setmanal del Grup Municipal de la CUP (7 al 13 de març)

15/03/2016

Reunions realitzades i activitat institucional:

• Reunió de la consellera Laia Estrada amb personal tècnic de la Brigada Municipal per tractar temes relatius a la protecció mediambiental de l’Anella Verda de Tarragona.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada a la Comissió Informativa i de Seguiment de Serveis a la Persona.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la Comissió extraordinària Informativa i de Seguiment de l’àrea de Cultura, Festes, Patrimoni i Turisme.
  • Reunió de la consellera Laia Estrada amb la consellera de CDC, Cristina Guzmán, i el President de la Federació de les Associacions de Veïns de Tarragona, Antoni Peco, per examinar propostes per tal d’implementar uns pressupostos participatius als barris de la ciutat.
  • Assistència de la consellera Laia Estrada i del conseller Jordi Martí Font a l’entrega de guardons del concurs literari “Relats de dones” amb motiu de la celebració del Dia de la Dona Treballadora.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la Comissió Informativa i de Seguiment de Serveis Centrals, Economia, Hisenda i Seguretat.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font al Consell Rector del Patronat de Turisme.

Participació en activitats sociopolítiques:

• Participació de la consellera Laia Estrada i el conseller Jordi Martí Font a la manifestació convocada per la Plataforma 8 de març, integrada per diferents col·lectius del Camp de Tarragona, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona Treballadora, sota el lema Ni silenciades ni explotades, vives i combatives.
  • Participació de la consellera Laia Estrada a la reunió setmanal del Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública de Tarragona.

Comunicats, rodes de premsa i presència als mitjans de comunicació:

• Roda de premsa dels consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí Font, i de l’activista Eva Miguel per presentar moció de la CUP contra els feminicidis i per denunciar el fet que l'Ajuntament hagi ordenat esborrar, fins a dues vegades a la mateixa setmana, el mural reivindicatiu que el col·lectiu feminista Cau de Llunes va fer a un solar de la Rambla Vella.
  • [NdP]: La CUP presentarà una proposta de declaració institucional contra els feminicidis i l’eradicació d’actes de violència masclista.
  • [NdP]: La CUP vol que es garanteixi el bon estat de les instal·lacions educatives.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF