Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Informes d'activitat setmanal del grup municipal Informe d'activitat setmanal del Grup Municipal: Setmana del 5 a l'11 d’octubre

Informe d'activitat setmanal del Grup Municipal: Setmana del 5 a l'11 d’octubre

04/11/2015

Reunions realitzades i activitat institucional

• Assistència del conseller Jordi Martí Font al consell d’administració d’SMHAUSA.
  • Assistència del conseller Jordi Martí Font a la Junta de Portaveus.
  • Reunió del conseller Jordi Martí Font amb una treballadora subcontractada per l’Ajuntament en relació a les condicions del contracte i la feina que desenvolupa a l’administració.

Participació en activitats sociopolítiques

• Participació del Grup Municipal a la reunió de l’Assemblea Local de la CUP per articular una campanya per uns pressupostos municipals populars que inclogui assemblees obertes informatives sobre la proposta d’implementació d’uns pressupostos participatius a Tarragona.

Comunicats emesos i Rodes de Premsa realitzades

[NdP]: La CUP de Tarragona qüestiona el baròmetre Valora Tarragona i defensa que la millor opinió és la consulta popular

[NdP]: La CUP de Tarragona presenta les seves línies principals d’actuació davant la negociació dels propers pressupostos municipals  pel 2016

[NdP]:La CUP de Tarragona davant l'escorcoll per part de la Guardia Civil de la seu de l'IMSS de Tarragona

Compareixença del conseller Jordi Martí Font davant els mitjans de comunicació concentrats davant la seu de l’IMSS,per exposar la posició de la CUP davant l’escorcoll de la Guardia Civil en relació al cas Inipro.

La Consellera Laia Estrada és fora tota la setmana.

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF