Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Notes de premsa i comunicats [NdP] Els consellers de la CUP rebutgen les places gratuïtes a la llotja del Nàstic i es neguen a acceptar cap privilegi, regal o prebenda

10/09/2015

Davant l’oferiment del Gimnàstic de Tarragona de cedir dos seients de temporada gratuïts a la Llotja Presidencial del Nou Estadi als consellers de la CUP Laia Estrada i Jordi Martí, el Grup Municipal de la CUP manifesta que ens hem adreçat als responsables de protocol del Club Gimnàstic de Tarragona a fi de comunicar que rebutgem aquests seients per considerar-los un privilegi.

Des de la Candidatura d'Unitat Popular de Tarragona entenem que oferiments com ara el del Nàstic representen un privilegi que no hauria d'acompanyar uns càrrecs que ja estan dotats econòmicament, i que aquesta renúncia és plenament coherent amb la moció que el nostre Grup Municipal presentà al Plenari Municipal del 17 de juliol, demanant que cap conseller acceptés privilegis, regals, prebendes o entrades-regal gratuïtes.

Des del Grup Municipal de la CUP volem aclarir que aquest rebuig no suposa cap menyspreu envers les entitats esportives de la ciutat, sinó que respon a un criteri clar: els consellers i conselleres que vulguin gaudir de qualsevol espectacle, que passin prèviament per la guixeta. Alhora, recordem que ja a la moció presentada el passat juliol vam proposar que des de la Conselleria de Cultura de l'Ajuntament de Tarragona es redacti un protocol per tal d’afavorir l’assistència a espectacles i activitats culturals als sectors populars amb menys recursos econòmics.

Amb aquesta renúncia concreta, des de la CUP de Tarragona volem contribuir a superar greuges comparatius que ha permès a autoritats, representants públics i altres “convidats especials” municipals gaudir d’espectacles (teatrals, musicals, esportius) vedats a molts dels seus conciutadans.

Tarragona, Països Catalans, 8 de setembre de 2015

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format pdf