Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Notes de premsa i comunicats [NdP] Innocupcentada: Presentació de l'InfoCUP especial per al Dia dels Innocents

29/12/2015

La CUP de Tarragona ha presentat avui, 28 de desembre, un nou Infocup especial per les vacances d’hivern. En aquest especial, la candidatura anticapitalista reivindica el Dia dels Innocents com una festa d’origen pagà en què els esclaus tenien aquell dia més llibertat, i reivindica l'humor com una forma més de lluita. En aquest número especial de l’InfoCUP Dia dels Innocents s'hi denuncien de manera satírica les privatitzacions municipals, la poca transparència, els Jocs de la Fam 2017...i s'aposta per la radicalitat democràtica.

I és que, segons la CUP, l'humor encara no ha estat privatitzat i, per tant, segueix sent un espai lliure per a la reivindicació. Amb aquest especial, la candidatura independentista de manera irònica ha seguit apostant per la municipalització de serveis com ara la brossa (a mans d'FCC) o de les llars d’infants (a mans de Clece), la denúncia de l’empobriment que representaran els Jocs del Mediterrani per als tarragonins, la radicalitat democràtica i la transparència, la privatització de la sanitat a mans de Santa Tecla... i també s'hi pot trobar la moció que la CUP havia presentat pel ple del dia 28 de desembre i que l'alcalde Ballesteros ha censurat.

Grup Municipal de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona.

Tarragona, Països Catalans, 28 de desembre de 2015

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF.

Podeu accedir aquí a l'InfoCUP especial Dia dels Innocents.