Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Notes de premsa i comunicats [NdP]: LA CUP APLAUDEIX I RECOLZA LA PETICIÓ D’AMPLIAR EL PATI DE L’ESCOLA TORREFORTA

08/02/2016

La CUP de Tarragona ha sol·licitat al conseller d’Educació Francesc Roca assistir a la reunió prevista el pròxim dimarts entre representants de l’Ajuntament, veïns i veïnes de Torreforta, AMPA i representants de l'Escola Torreforta, per tractar el tema del solar del costat de l'escola (Carrer Ebre).

La formació anticapitalista aplaudeix la iniciativa del consistori per tal de trobar una solució per al terreny que es troba entre l'Escola Torreforta i la plaça Primer de Maig. Es tracta d'una reivindicació veïnal que la CUP ha estat defensant en diverses comissions informatives de Territori, demanant que es contactés amb l’Incasòl per a poder donar resposta a les necessitats de l’escola. La CUP, paral·lelament també traslladarà aquesta reivindicació al Parlament.

Els cupaires confien que la reunió del pròxim dimarts sigui un gest inequívoc de la voluntat del Consistori per fer efectiva la incorporació d’aquest espai al centre escolar públic, i remarquen que és el mínim envers una escola que presenta múltiples mancances d’infraestructures. En aquest sentit, la candidatura independentista recorda que hi ha molts centres educatius que presenten deficiències estructurals i fa una crida per tal que les millores en aquests centres siguin una prioritat per a la ciutat, en lloc de fer concessions “de saldo” a empreses privades perquè facin negoci a costa de l’educació.

Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Tarragona

Tarragona, Països Catalans, 5 de febrer de 2016

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF