Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Notes de premsa i comunicats [NdP] La CUP i el Grup de Sanitat es feliciten per la personació de Metges de Catalunya (MC) i SATSE en el cas del CAP Muralles

04/11/2015

La CUP de Tarragona juntament amb el Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública consideren una bona notícia el fet que Metges de Catalunya (MC) i el Sindicat d’Infermeria (SATSE) s’hagin sumat a la denúncia del CAP Muralles.

Tant la CUP com el Grup en Defensa de la Sanitat celebren que aquests dos sindicats s’hagin personat com a acusació particular (la CUP ho va fer el passat febrer amb el suport del grup de sanitat) perquè consideren que “donarà més força a aquest cas, que és un clar exemple del desmantellament de la sanitat pública i conseqüent procés privatitzador ”. Confien, per tant, que la jutgessa que porta el cas ho accepti.

La CUP remarca que GiPSS sigui una empresa pública però de gestió privada perquè considera que “aquests són els casos que permeten major marge de maniobra per a posar els recursos públics a disposició dels interessos privats per afavorir-los, que és justament el que es busca amb els Plans Funcionals”.

Per la seva banda, el Grup de Treball també es mostra satisfet amb el pas que han donat els sindicats de metges i infermers “perquè, tal com afirmen aquests sindicats, els treballadors de GiPSS són afectats directes de la renúncia de l’empresa a gestionar el CAP Muralles”. En aquest sentit, altres organitzacions del Grup de Treball també valoraran la possibilitat d’afegir-se com a acusació particular, en cas que aquest pas sigui beneficiós per donar impuls a la causa.

CUP de Tarragona i Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública

Tarragona, Països Catalans, 3 de novembre de 2015

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF