Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Notes de premsa i comunicats [NdP] La CUP també demana la dimissió del gerent de l’EMT

[NdP] La CUP també demana la dimissió del gerent de l’EMT

13/10/2015

La CUP considera que les adjudicacions irregulars a una mateixa empresa per part de l’Empresa Municipal de Transports de Tarragona (EMT), denunciades pel grup municipal de Ciutadans són un motiu de pes per a depurar responsabilitats. La candidatura anticapitalista se suma, així, a la demanda de renúncia del seu càrrec a Mario Cortés.

La CUP afirma que cal estudiar a fons els comptes de totes les empreses municipals, després que s’hagin succeït mandats de connivència política entre els partits presents a l’Ajuntament.

Per últim, els independentistes consideren que una altra mancança que hi a als consells d’administració és l’absència de representants dels treballadors. La CUP té constància que els diferents sindicats presents en el comitè d’empresa han formulat en reiterades ocasions el seu desig de formar part del consell d’administració de l’empresa, raó per la qual es comprometen a treballar per tal que això sigui possible, a l’EMT i a la resta d’empreses municipals.

Tarragona, Països Catalans, 16 de setembre de 2015

Podeu descarregar-vos aquí el document en format pdf