Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal CUP Notes de premsa i comunicats [NdP]: La CUP veiem amb tristor les acusacions de “persecució política” expressades per Ballesteros després de declarar com a investigat.

28/01/2016

Des de la CUP de Tarragona volem expressar la nostra tristor davant les acusacions de “persecució política” cap a la CUP expressada per part de l’alcalde de la ciutat en sortir de la seva declaració davant del jutge com a investigat en el cas Inipro.

Tristor, conseqüència de la qual per nosaltres és una manca absoluta de respecte per part de l’alcalde cap al sistema judicial, ja que no va ser la nostra organització qui li va prendre declaració ahir sinó un jutge que veu indicis de cinc delictes en un cas en què ell està investigat.

Tristor, conseqüència, també, de l’acusació falsa (un cop més) de pressionar políticament la justícia. Mai ho hem fet i mai ho farem i ens agradaria que ell fes el mateix.

Tristor, produïda per la manca total d’explicacions d’on són i quins eren els treballs “absolutament importants” que Inipro havia de realitzar i que fins al dia d’avui encara no han aparegut.

Tristor, provocada pel nou intent de situar els tècnics en el punt de mira per deixar de ser-hi un mateix, evitant assumir la responsabilitat que li pertoca.

Tristor, causada per la grisor d’un govern que acusa un altre grup municipal quan aquest fa la seva feina. I la feina de tot grup municipal és vetllar pels interessos de la ciutadania i intentar plegats que aquests no siguin traïts per ningú, inclòs l’Equip de Govern. I si hi ha indicis de criminalitat, denunciar-ho, tal com vam fer.

Tristor que ens envaeix davant la banalització del terme “persecució política” utilitzat per la màxima autoritat local per defugir d’allò que l’ateny, frivolitzant sobre el que han patit i pateixen avui en dia aquelles persones que gosen enfrontar-se al màxim poder.

Tristor, generada per la constatació que el Govern de Ballesteros continua vivint en el plàcid somni que durant i anys i panys li permetia fer i desfer advertint-lo de tot però sense fer res quan tocava fer.

I diem “trist” per no dir “ridícul”...

Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Tarragona

Tarragona, Països Catalans, 27 de gener de 2016

Podeu descarregar-vos aquí aquest document en format PDF