Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Territori Topografia i Geomàtica Sol·licitud de bases topogràfiques i cartogràfiques municipals

Sol·licitud de bases topogràfiques i cartogràfiques municipals

Persona sol·licitant
Informació cartogràfica o topogràfica
Descripció literal de la zona, cruïlla, ubicació...
Existeix conveni?

Tipus d'informació sol·licitada

Condicions d'ús

La informació topogràfica i cartogràfica és propietat de l’Ajuntament de Tarragona i de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya. La informació que es lliura és només un suport gràfic de la base de dades corporativa en el moment de la seva expedició.

Confidencialitat

La cessió de la informació topogràfica i cartogràfica queda sotmesa al compliment de les següents condicions:

1. El receptor està obligat a utilitzar la informació cedida exclusivament per a les seves pròpies finalitats.
  2. No es podrà comunicar a tercers la informació cedida. S’exceptuen d’aquesta prohibició els treballadors depenents, associats i en general les persones que necessàriament hagin de tenir-hi accés per al desenvolupament de l’activitat del cessionari. En aquest cas, el receptor es compromet a comunicar-los aquestes restriccions i serà responsable directe que aquetes persones les acceptin.
  3. El receptor s’obliga a no distribuir, ni copiar, ni comercialitzar les dades lliurades per l'Ajuntament, bé sigui en el seu format original o en qualsevol forma diferent, i en concret al següent:
    • A no obtenir còpies en qualsevol tipus de suport de la informació cedida.
    • A abstenir-se de treure dels suports facilitats per l’Ajuntament qualsevol marca registrada, avís de copyrights i qualsevol altre advertiment.
    • A no obtenir còpies de la informació cedida sobre paper o qualsevol altre suport físic, excepte en la mesura que això sigui estrictament necessari per al desenvolupament de la seva activitat.
    • A no lliurar a tercers no autoritzats les còpies obtingudes sobre paper o qualsevol altre suport físic.

Qualsevol vulneració de l’ús de la informació lliurada per l’Ajuntament, o qualsevol acte realitzat per les persones assenyalades anteriorment que pugui significar una violació dels drets de propietat intel·lectual de l’Ajuntament, haurà de ser comunicat a aquest cessionari, de forma immediata i per escrit. També s’haurà de procedir així en cas de robatori, furt o qualsevol altra subtracció fraudulenta dels suports informàtics.