Esteu aquí: Inici Cultura Agenda 2026 Juny cp Capsa i Tribut | Stranger Things. Tribut a la música dels vuitanta

Capsa i Tribut | Stranger Things. Tribut a la música dels vuitanta

Des de l’any 2000 l’aMt celebra el Dia Internacional de la Música (21 de juny), i des del 2007 ho fa amb un concert especial de tribut a un artista, un estil o una època de relleu històric, el repertori del qual és reinterpretat pels socis de l’aMt.

Aquesta vintena edició del concert tribut adopta un format especial, ja que el repertori serà el de les cançons que formen la banda sonora de la popular sèrie televisiva Stranger Things, ambientada als anys vuitanta del segle passat i plena de hits d’aquella dècada. La sèrie fantàstica de Netflix va finalitzar recentment amb la cinquena temporada i ha contribuït a fer que els adolescents actuals coneguin i empatitzin amb els referents musicals de la generació dels seus pares.

La música està molt present al llarg de les 5 temporades: el guió sap retratar la importància de la producció musical als anys vuitanta: la música com a expressió de la identitat, amb diferents estils que representen les tribus urbanes, amb una indústria musical que aprofita i treu suc del fenomen fan.

Diverses formacions vinculades a l’aMt interpretaran cançons de Wham, The Bangles, The Clash, Toto, Bob Seger o Baltimora.

Places limitades

Obertura de portes​: Les portes s'obriran 15 minuts abans de l’esdeveniment.

Hora d'inici: Dissabte, 20 de juny, a les 19 h

Normativa d'accés: Els menors de 18 anys han d'anar acompanyats del pare, la mare o el tutor legal durant tot l’esdeveniment a la Capsa de Música.

Molt important: L'aforament és molt limitat i excepcionalment amb mínimes taules i cadires i sense servei de taula.

Hi haurà barra amb preus populars i solidaris amb l’entitat.

Reservat el dret d'admissió

Més informació sobre aquest esdeveniment…

Capsa i Tribut | Stranger Things. Tribut a la música dels vuitanta
Què
Música
Quan
20/06/2026 18:45 to 21:15
Programació
Sant Joan
Localització
Preu
Gratuït amb aforament limitat
Organitzat per 
Associació de Músics de Tarragona (aMt)
Hi col·labora
Ajuntament de Tarragona, Cultura - GENCAT, DIPTA i Fundació SGAE, SGAE (EGDPI) i AIE
Afegeix a la teva agenda...