Amb Javi Royo, il·lustrador
Curs "Aproximacions. Pràctiques i tècniques artístiques contemporànies"
Totes les persones som creatives, però és una cosa que cal entrenar, com un esport. Javirroyo ens convida a exercitar el cervell i a aprendre a pensar i a escriure a través del dibuix i els esquemes al seu Gimnàs d'Idees, on et motivaràs a sac, perdràs la por a la pàgina en blanc, sortiràs de la teva zona de confort, empatitzaràs a través viure una vida plena de creativitat i sense restriccions. A més, descobriràs reptes, exercicis, activitats, consells i tècniques per treure la imaginació que portes dins i aplicar-la en tots els àmbits del teu dia a dia.
El Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona presenta una formació per aproximar els professionals de l'educació i els museus, els estudiants d'art i les persones interessades a diferents tècniques i pràctiques artístiques contemporànies per obtenir recursos per aplicar a les seva pràctica educativa, ampliar els seus coneixements o gaudir del procés d’experimentació i creació.
Amb professionals com Javi Royo, Lluc Mayol, Raquel Olivas i Núria Benet ens introduirem en el món de la il·lustració, les pràctiques editorials autònomes, la fotografia experimental i l’art tèxtil des de la part conceptual fins a la més creativa.
PROGRAMA
- Dilluns 13 de juliol de 2026: "El text teixit. L'art tèxtil contemporani", amb Núria Benet
- Dimarts, 14 de juliol de 2026: "El fanzin com a terreny de joc [contra]cultural", amb Lluc Mayol
- Dimecres, 15 de juliol de 2026: "Experimentació fotogràfica: tècniques de creació analògiques", amb Raquel Olivas
- Dijous, 16 de juliol de 2026: "Dibujo, luego pienso", amb Javi Royo
Més informació sobre aquest esdeveniment…